Feedback i gestió del conflicte
Feedback i gestió del conflicte
Noves dates 2024!
Del 17, 24 d’abril i 8 de maig de 9:00 a 12:00
- Formació de 9 hores dividida en 3 sessions de 3 hores cadascuna
- Programa online (amb 40% de descompte per als membres damec i el 20% para membres d’Ascamm i de l’AER)
Un equip és d’alt rendiment si és competent, se sent segur i fort i s’orienta a resultats. En aquesta formació oferim una guia per al desenvolupament dun lideratge orientats als resultats alhora que a les persones.
Quins són els objectius d’aquesta formació:
- Oferir un model i pautes d’efectivitat conversacional per
- Donar feedback
- Realitzar seguiment
- Reclamar
- Posar límits i dir NO.
- Desenvolupar les skills necessàries per generar confiança, responsabilitat, compromís i empoderament.
- Entrenar converses per a la gestió de l’exercici abans de realitzar-les amb els propis col·laboradors o amb les persones amb qui col·laborem
T’interessa? Inscriu-te mitjançant el formulari que apareix al final d’aquesta pàgina
Quins beneficis obtindrem?
- Disposar de les claus perquè una conversa per a la gestió de l’exercici sigui constructiva.
- Desenvolupar competències per influir i coordinar-se per a la millora.
- Saber abordar converses “difícils” amb una emocionalitat positiva
- Reforçar la confiança, el compromís i la responsabilitat dels professionals de lempresa.
- Desenvolupar l‘assertivitat així com l’empatia.
- Crear noves solucions per a la millora continuada i per a la innovació.
- Gestionar positivament els canvis.
- Abordar millores necessàries en la manera de treballar plegats.
- Desplegar una cultura orientada als resultats així com a les persones que maximitzi el potencial.
Contingut del Programa
Introducció
- Matriu dels equips d’alt rendiment.
- Conversa de desenvolupament constructiva, orientada al futur.
- Feedback: quan donar-ho? sobre què donar-ho? en quines situacions? Com donar-lo com despersonalitzar-ho?
- Pautes i claus d’un feedback efectiu que generi:
Confiança – Responsabilitat– Compromís– Empoderament
- Diferència entre seguiment i control: quin propòsit té cadascú? quan aplicar un i altre? en quina mesura?
- Pautes per fer un seguiment i un control efectiu.
- Pautes per realitzar reclams productius: si volem que les persones assumeixin les seves responsabilitats, és fonamental fer reclams davant els incompliments dels acords, de manera assertiva alhora que empàtica.
- Pautes per a posar límitsidir NO: el SÍ i el NO son dos cares de una mateixa moneda. Cal aprendre a dir NO a algunes peticions i posar límits a alguns comportaments per alinear els equips al voltant dels objectius comuns i dels resultats desitjats.
El model conversacional en 6 fases:
- Generar context
- Donar Feedback, reclamar, posar límits
- Gestionar la recepció
- Generar futur
- Comprometre
- Realitzar seguiment
Desenvolupament de competències clau
- Pautes per desenvolupar les competències clau per desplegar una conversa per a la millora de l’exercici:
- Generació de confiança per a una conversa sincera.
- Escolta empàtica per comprendre la persona i les seves inquietuds i desitjos.
- Gestió de les emocions per avançar.
- Gestió de les emocions per avançar.
- Asertivitat per aportar valor.
Entrenament de converses de desenvolupament
- Pràctiques de converses de desenvolupament aplicades als seus propis casos.
Formadora
Ángels Pons
Ángels Pons
Fitxa tècnica del programa
Les empreses membres d’amecdisposen d’un 40% de descompte en el preu i les empreses sòcies de l’Aer o d’Ascamm disposen d’un 20% de descompte
Membres amec: 440€ + 21% IVA
Empreses no membres: 735€ + 21% IVA
Empreses sòcies d’Ascamm /Aer: 580€ +21% IVA
Nombre mínim d’assistents: 7
Política de cancel·lació
Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.
Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.
Gestió de la Bonificació Fundae:
amec no gestionarà la bonificació fundae, en aquesta formació
Tens alguna pregunta? envia un correu a Eva Pahissa – epahissa@amec.es