Feedback i gestió del conflicte

Feedback i gestió del conflicte

Noves dates 2024!

Del 17, 24 d’abril i 8 de maig de 9:00 a 12:00

  • Formació de 9 hores dividida en 3 sessions de 3 hores cadascuna
  • Programa online (amb 40% de descompte per als membres damec i el 20% para membres d’Ascamm i de l’AER)

Un equip és d’alt rendiment si és competent, se sent segur i fort i s’orienta a resultats. En aquesta formació oferim una guia per al desenvolupament dun lideratge orientats als resultats alhora que a les persones.

Quins són els objectius d’aquesta formació:

  • Oferir un model i pautes d’efectivitat conversacional per
    • Donar feedback
    • Realitzar seguiment
    • Reclamar
    • Posar límits i dir NO.
  • Desenvolupar les skills necessàries per generar confiança, responsabilitat, compromís i empoderament.
  • Entrenar converses per a la gestió de l’exercici abans de realitzar-les amb els propis col·laboradors o amb les persones amb qui col·laborem

T’interessa? Inscriu-te mitjançant el formulari que apareix al final d’aquesta pàgina

Quins beneficis obtindrem?

  • Disposar de les claus perquè una conversa per a la gestió de l’exercici sigui constructiva.
  • Desenvolupar competències per influir i coordinar-se per a la millora.
  • Saber abordar converses “difícils” amb una emocionalitat positiva
  • Reforçar la confiança, el compromís i la responsabilitat dels professionals de lempresa.
  • Desenvolupar l‘assertivitat així com l’empatia.
  • Crear noves solucions per a la millora continuada i per a la innovació.
  • Gestionar positivament els canvis.
  • Abordar millores necessàries en la manera de treballar plegats.
  • Desplegar una cultura orientada als resultats així com a les persones que maximitzi el potencial.

Contingut del Programa

Introducció

  • Matriu dels equips d’alt rendiment.
  • Conversa de desenvolupament constructiva, orientada al futur.
    • Feedback: quan donar-ho? sobre què donar-ho? en quines situacions? Com donar-lo com despersonalitzar-ho?
    • Pautes i claus d’un feedback efectiu que generi:

    ConfiançaResponsabilitatCompromísEmpoderament

  • Diferència entre seguiment i control: quin propòsit té cadascú? quan aplicar un i altre? en quina mesura?
  • Pautes per fer un seguiment i un control efectiu.
  • Pautes per realitzar reclams productius: si volem que les persones assumeixin les seves responsabilitats, és fonamental fer reclams davant els incompliments dels acords, de manera assertiva alhora que empàtica.
  • Pautes per a posar límitsidir NO: el SÍ i el NO son dos cares de una mateixa moneda. Cal aprendre a dir NO a algunes peticions i posar límits a alguns comportaments per alinear els equips al voltant dels objectius comuns i dels resultats desitjats.

El model conversacional en 6 fases:

  • Generar context
  • Donar Feedback, reclamar, posar límits
  • Gestionar la recepció
  • Generar futur
  • Comprometre
  • Realitzar seguiment

Desenvolupament de competències clau

  • Pautes per desenvolupar les competències clau per desplegar una conversa per a la millora de l’exercici:
    • Generació de confiança per a una conversa sincera.
    • Escolta empàtica per comprendre la persona i les seves inquietuds i desitjos.
    • Gestió de les emocions per avançar.
    • Gestió de les emocions per avançar.
    • Asertivitat per aportar valor.

Entrenament de converses de desenvolupament

  • Pràctiques de converses de desenvolupament aplicades als seus propis casos.

Formadora

Ángels Pons

Ángels Pons

Formadora de directius i mànagers en lideratge, gestió d'equips i canvi cultural. Sòcia fundadora d'Abiwell Liderazgo y Coaching i d'Abiwell Escuela de Coaching, acreditada per l'International Coaching Federation. Orientadora amb més de 5.000 hores d'orientació. Llicenciada en Ciències Econòmiques i PDD a Esade.

Fitxa tècnica del programa

Les empreses membres d’amecdisposen d’un 40% de descompte en el preu i les empreses sòcies de l’Aer o d’Ascamm disposen d’un 20% de descompte

Membres amec: 440€ + 21% IVA

Empreses no membres: 735€ + 21% IVA

Empreses sòcies d’Ascamm /Aer: 580€ +21% IVA

Nombre mínim d’assistents: 7

Política de cancel·lació

Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.

Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.

Gestió de la Bonificació Fundae:

amec no gestionarà la bonificació fundae, en aquesta formació

Tens alguna pregunta? envia un correu a Eva Pahissa – epahissa@amec.es

Inscriu-te a la Formació: Feedback i gestió del conflicte

Aquest lloc està protegit amb reCAPTCHA i s'apliquen les Condicions y el servei de privadesa de Google.

* Camps obligatoris
This site is registered on wpml.org as a development site.