Informació internacional

La informació
necessària per
operar

Cada empresa és única i les seves necessitats, mercats als quals desitja dirigir-se o requeriments són específics. Per això, a amec donem suport sota demanda facilitant als nostres membres informació sobre els seus contactes d’interès, dades específiques, estudis d’oportunitat i tota la informació que ens sol·licitin per poder operar amb tota la informació necessària.

Informació sobre l'entorn, competidors i clients potencials

Oferim informació pràctica i eines comercials per ajudar les empreses a expandir-se en els mercats internacionals.

La identificació i interpretació de la informació procedent de l’entorn internacional, els competidors i els clients és clau per prendre decisions. Des de l’Observatori amec et connectem amb els mercats internacionals, sigui quina sigui la fase en què es trobi la teva empresa, des de la iniciació fins a la consolidació.

Servei de cerca de socis comercials

amec llança el nou servei personalitzat de cerca de socis comercials per a fer costat als membres de amec en el seu desenvolupament internacional. A través d’aquest servei, la Unitat de Prospectiva identifica les empreses els perfils comercials de les quals s’ajustin més als objectius de negocis.

Els serveis inclosos són els següents:

  • Llistat de potencials socis comercials (fabricadors, distribuïdors, representants, enginyeries, etc.).
  • Verificació de cada empresa amb Dun & Bradstreet.
  • Informació de contacte (denominació social, web, adreça, telèfon i e-mail corporatius).
  • Nom i càrrec dels principals directives*
  • Dades financeres: facturació i nombre de treballadors.
  • Estructura corporativa: nom i país de l’empresa matriu, si és el cas.

Respecte al sistema emprat per a la cerca, aquesta s’inicia amb una entrevista inicial per a afinar els criteris de cerca i el seu abast. A partir de la informació recollida, s’inicia la fase de cerca, basada en una metodologia pròpia, basada en l’ús de tècniques de cerca digital, ús de fonts d’informació i recerca comercial, desenvolupada i perfeccionada per amec al llarg d’anys d’experiència.

Per a aquells mercats, sectors i perfils més complexos, s’inclou la possibilitat de recórrer a la Xarxa Exterior de amec per a aquells països en els quals l’associació compta amb presència sobre el terreny.

Termini de lliurament: 10 dies, aproximadament.

Cost per a no membres: 360 € + IVA

Cost per a membres: (40% de descompte) 216 € + IVA

* Informació subjecta a la seva disponibilitat en cada cas.

Estudio de Mercados Potenciales

L’Estudi de Mercats Potencials és un excel·lent punt de partida per a identificar nous mercats d’exportació per a les empreses que s’inicien en l’exportació, així com per a aquelles empreses que volen diversificar les seves vendes.

Aquesta eina, desenvolupada per la Unitat de Prospectiva, et presenta de manera visual les dades d’exportació i importació més rellevants per a trobar mercats en creixement i tendències per al teu producte.

Digues quin és el teu producte i quins mercats t’interessen, el món, una regió o una selecció de països. Nosaltres analitzem les últimes dades de comerç exterior i et vam mostrar els mercats amb les tendències més interessants.

L’Estudi inclou la següent informació:

  • Evolució anual de les importacions mundials i rànquing de països
  • Evolució anual de les exportacions espanyoles i rànquing de destins
  • Mercats amb major potencial
  • Dades dels últims trimestres de les importacions mundials
  • Dades dels últims trimestres de les exportacions espanyoles
  • Evolució anual de les exportacions mundials i rànquing de països

Temps de lliurament: 10 dies, aproximadament.

Cost per a no membres: 240 € + IVA

Cost per a membres: (40% de descompte) 144 € + IVA

El codi del teu producte: una eina poderosa

T’assessorem en la classificació del teu producte. Beneficia’t de l’experiència adquirida a través de la feina amb altres membres del teu sector.

Conèixer el codi del teu producte és essencial per omplir adequadament la documentació per exportar, conèixer els aranzels i mesures aplicades a la importació en els mercats dels teus clients, així com obtenir informació clau per a la intel·ligència de mercats.

Tots els productes tenen un número de classificació únic utilitzat en el comerç internacional. El Sistema Harmonitzat (HS), gestionat per l’Organització Mundial de Duanes per classificar les mercaderies i desenvolupat a escala internacional, és el sistema més destacat. Tots els productes comparteixen els 6 primers dígits, als quals cada país pot afegir dígits addicionals amb fins estadístics i tributaris.

Cost:

  • Membres: gratuït.
  • No membres: servei no disponible.

T'ajudem a conèixer el cost final del teu producte

T’ajudem a calcular els aranzels i altres impostos perquè coneguis el seu efecte sobre el cost final dels teus productes.

Les regulacions sobre la importació de productes, com aranzels elevats i mesures antidúmping i de salvaguarda, són comunes en el comerç internacional i s’espera que s’expandeixin en el futur. Al mateix temps, els tractats comercials de la Unió Europea amb altres països i agrupacions representen una gran oportunitat perquè les empreses europees es beneficiïn d’un accés privilegiat a aquests mercats.

Cost:

  • Membres: gratuït.
  • No membres: servei no disponible.

Quins esdeveniments internacionals no et pots perdre?

Identifica les fires internacionals més adients per a la teva empresa. T’expliquem quins són els esdeveniments més rellevants.

L’elecció de les fires a les quals assistir anualment és essencial per a les empreses amb perfil internacional. Són aparadors on empreses de tot el món exhibeixen els seus productes i serveis. Són un mercat on compradors i venedors poden reunir-se, conèixer un mercat de primera mà o descobrir les últimes tendències del sector.

Cost:

  • Membres: gratuït.
  • No membres: servei no disponible.

Últimas noticias

This site is registered on wpml.org as a development site.