Formació - Canvis interns amb sentit: com comunicar reubicacions i mantenir la motivació

Per què no te la pots perdre?

En un entorn empresarial en canvi constant, els moviments interns —com els canvis de departament o de funcions— són cada vegada més freqüents. Tot i això, comunicar aquests canvis, especialment quan no impliquen una promoció, pot ser un repte per a l’equip de Recursos Humans.

Aquesta formació pràctica està dissenyada per oferir eines i estratègies que permetin:

  • Comunicar els canvis de manera clara, empàtica i motivadora.
  • Gestionar les expectatives i emocions de les persones afectades.
  • Reforçar el sentit i el propòsit del canvi dins del projecte global de l’empresa.
  • Acompanyar el procés amb lideratge i suport continu.

Apunta't a la formació Canvis interns amb sentit: com comunicar reubicacions i mantenir la motivació!

D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en aquest formulari seran objecte de tractament per part d'AMEC amb la finalitat de posar-nos en contacte amb vostè i oferir una resposta a les consultes plantejades per mitjà del present formulari. La base legal per al tractament de les vostres dades és el vostre consentiment, el desenvolupament de mesures precontractuals o contractuals, el compliment d'obligacions legals i/o l'interès legítim d'AMEC. Es podran exercir els drets daccés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a ladreça amec@amec.es. En tot cas, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legalment o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de linteressat. No es fa cessió de les dades recollides, excepte per obligació legal o cessions autoritzades per llei. Preguem, comuniqueu de forma immediata a amec@amec.es qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació amb les dades que ens heu proporcionat, a fi que aquestes responguin amb veracitat a la vostra situació personal en tot moment.

Quins beneficis obtindrem?

  • Empoderar els professionals de RRHH amb habilitats conversacionals orientades a abordar converses difícils però necessàries amb els professionals de l’empresa.
  • Oferir models, pautes i eines per desplegar amb els
    equips converses rellevants i de vegades delicades, de forma
    efectiva i motivadora.
  • Entrenar converses que els són pròpies fomentant: LA CONFIANÇA, LA RESPONSABILITAT, EL COMPROMÍS I L’EMPOWERMENT

Temari:

MARC INTRODUCTORI:

  • Seguretat psicològica:
    • Importància i impacte
    • 3 claus per generar-la
    • Principals eines
  • 3 Estils de comunicació: agressiva, passiva, assertiva
    • Comunicació verbal i no verbal
    • Conseqüències
  • 5 Habilitats fonamentals:
    • Assertivitat
    • Empatia
    • Generar territori comú
    • Generar confiança
    • Gestionar els prejudicis i dels biaixos

TIPUS DE CONVERSES:

  • Converses per comunicar canvis
    • Metodologia per comunicar canvis que ve impostos
    • Assertivitat per comunicar
    • Empatia per involucrar
    • Tres activadors del compromís
  • Converses del Feedforward:
    • Del feedback al feedforward.
    • Model SBI.
    • Gestió de les emocions de la persona que ofereix i de la que rep el feedback.
    • Pautes i claus d’un feedback efectiu que generi: Confiança – Responsabilitat – Compromís – Empoderament
  • Converses per gestionar les expectatives
    • Fases d’una conversa
    • Dir No

Ponent

Àngels Pons

Àngels Pons

Formadora de directius i mànagers en lideratge, gestió d'equips i canvi cultural. Sòcia fundadora d'Abiwell Liderazgo y Coaching i d'Abiwell Escuela de Coaching, acreditada per l'International Coaching Federation. Orientadora amb més de 5.000 hores d'orientació. Llicenciada en Ciències Econòmiques i PDD a Esade.

Fitxa tècnica

Les empreses membres de Amec disposen d’un 40% de descompte en el preu i un 20% de descompte per a les empreses sòcies de l’AER i Ascamm.

  • Membres amec : 440 € + IVA
  • Membres de l´AER / Ascamm: 580€ +IVA
  • Empreses no membre: 785€ + IVA

Nombre mínim d’assistents: 7

Formació bonificable per Fundae. Sol·licita’ns la documentació per poder fer la bonificació.

Per a cancel·lacions realitzades 7 dies abans de l’inici de la formació, no es podrà fer el reemborsament.

Tens alguna pregunta? envia un correu a Eva Pahissa – epahissa@amec.es Telf.: 630366789