Comunitat> Empreses de servei a la indústria

Empreses de servei
a la indústria

A amec ens agrada envoltar-nos dels millors, per això, els nostres associats són els nostres proveïdors de coneixement, serveis i actius de confiança.

La nostra tranquil·litat està assegurada quan us recomanem a les nostres empreses ia l’ecosistema industrial, pel seu segell de qualitat.

3LG Logistics

3LG Logistics és un operador logístic amb més de 35 anys d’experiència i dues grans àrees d’especialització. La primera són els serveis exprés per carretera per tot el territori nacional (24Hrs) i internacional (Europa en 48-72 Hrs).

Ofereix una gamma completa de serveis de logística global i destaca per la seva experiència en el transport urgent de mercaderia paletitzada. L’empresa garanteix lliuraments ràpids i segurs, prioritzant la integritat de la càrrega en tots els lliuraments.

A més, 3LG LOGISTICS dins de la seva divisió marítima i aèria és un dels operadors logístics amb més experiència i coneixement per assessorar i acompanyar en els processos d’importació i exportació a països llatinoamericans, destacant en primer lloc el mercat mexicà. El seu alt grau d’especialització a Mèxic és el que avui dia els situa com un dels operadors logístics amb més volum de càrrega aèria i marítima entre Espanya i Mèxic.

AC&E IBERIA

AC&E IBERIA, és el soci estratègic en serveis d’enginyeria i seguretat industrial. A través de les seves seus als principals mercats mundials, AC&E IBERIA proporciona suport tècnic a les empreses exportadores en el procés de compliment i certificació de les màquines i equips, la realització de proves de laboratori i la verificació dels documents tècnics necessaris de conformitat amb el mercat de destinació del producte

amec incorpora així AC&E IBERIA com a soci de referència, sense caràcter exclusiu, per acompanyar a les empreses membres en els seus processos d’enginyeria i seguretat industrial, aportant solucions als possibles problemes en quant al compliment de les normatives de seguretat de les màquines.

B2B studio

Disposen d´un equip format per diferents professionals del sector, cadascun especialitzat en un àmbit concret, que s´encarregaran de dur a terme l´estratègia digital que millor s´adapti a les seves necessitats i objectius. Dissenyen estratègies personalitzades per a cadascun dels seus clients.


Reforcen la presència en línia dels seus clients amb estratègies de màrqueting digital personalitzades i efectives. Màrqueting i Transformació Digital per al sector industrial i b2b.

Banco Sabadell

BANCO SABADELL posa a disposició de les empreses membres d’amec amec la seva xarxa exterior amb l’objectiu que puguin establir relacions internacionals aprofitant els acords subscrits a l’estranger.

BANC SABADELL disposa d’oficines operatives en els mercats internacionals i gaudeix de més de 2.000 corresponsals en els cinc continents. Això permet prestar especial atenció a les empreses que vulguin accedir als mercats en què BANC SABADELL tingui presència, oferint-los una especial cobertura.

Disposa d’una àmplia gamma de productes financers a llarg termini, com podrien ser préstecs o lísing, així com de finançament a mitjà/curt termini, mitjançant remeses electròniques, remeses documentàries, crèdits documentaris d’importació i exportació, el dèbit directe i finançament d’operacions de circulant.

Banco Santander

Entitat financera que ofereix una àmplia gamma de productes i serveis financers i està en disposició de donar solució a les necessitats financeres i de serveis bancaris requerides.

Entre els serveis de suport destacables per a empreses que actualment es volen impulsar per dinamitzar l’economia de la indústria espanyola destaquen:

  • El finançament en un sentit ampli
  • La participació en els projectes sostenibles
  • La internacionalització
  • La digitalització

Oferim solucions àgils, eficaces i de qualitat, com serien els tràmits relatius al préstec BEI d’eficiència energètica o l’ajuda a l’exportació.

BJI Abogados

Despacho especialitzat en Derecho Aduanero, Impuestos Especiales y Comercio internacional. Ens dediquem a assessorar jurídicament i a defensor legalment qualsevol organisme nacional, europeu i empreses. En el relatiu a:

  • La operativa d’importació i exportació i en matèria aduanera.
  • Procediments ante las Administraciones Aduaneras y Organismos nacionales (PIF) relacionat amb l’operativa de comerç exterior.
  • Assessorament legal en Impuestos especials.
  • Establiments i obligacions jurídiques i tributàries del sector dels Impostos Especials (IIEE).
  • Reclamacions i recursos en matèria aduanera i de IIEE en via administrativa, econòmic-administrativa, contenciós-administrativa, i, en el seu cas, davant el Tribunal de Justícia de la Unió Europea.
  • Auditories aduaneres, de IIEE i de comerç exterior.
  • Redacció i negociació de tot tipus de contractes internacionals.
  • Formació “in company” en dichas matèries.

BMC Global

BMC Global  ca  una agència de viatges i esdeveniments corporatius que ofereix un servei personalitzat ia mida a les empreses. La fórmula? comptar amb el compromís d’un equip format per més de 150 professionals de totes les edats i la tecnologia més innovadora. Un dels seus punts forts és l’adaptació del servei a cada client, oferint un model híbrid que combina un servei personalitzat amb la tecnologia de BQueek, una eina integrada de gestió de viatges a través del qual els viatgers poden reservar els seus trajectes, comparar tarifes. i consultar els seus bons de viatges entre altres.

Ofereix serveis a les empreses de viatges de negocis mitjançant un únic interlocutor, amb un tracte molt proper als clients. Cuenta amb un departament MICE capaç de fer realitat qualsevol tipus d’esdeveniment corporatiu, des de grans congressos i convencions fins a viatges d’incentiu. A més, té un Servei Premium per a directius i viatgers VIP, enfocat a corporatius i vacacionals.

Per quiens busquen viatges vacacionals, compten amb una marca pròpia de viatges d’oci, Promoviatges, especialitzat en la creació pròpia de viatges en grup i en viatges personalitzats a mesura.

CESCE

Empresa especialitzada en la cobertura del risc de crèdit, és la primera empresa asseguradora del sector que ha desenvolupat un conjunt d’eines per a la Gestió Integral del Risc Comercial, que posa a disposició dels seus clients instruments per millorar la gestió del risc en cartera i per identificar clients potencials, amb criteris de solvència.

Tenen com a missió impulsar el creixement sòlid, a llarg termini, dels seus clients, facilitant solucions intel·ligents per a la gestió del crèdit comercial que abarca tota la cadena de valor del negoci – prospecció de mercats, gestió i transferència del risc i accés al finançament. A més de complir amb la seva obligació pública com a gestors de l’Assegurança de Crèdit a l’Exportació per compte de l’Estat, amb rigor tècnic, professionalitat i estricte compliment de la normativa aplicable, amb una orientació absoluta al suport a l’activitat d’internacionalització de les empreses espanyoles.

Comarfex Logistica de Ferias

COMARFEX és un Operador Logístic Internacional especialitzat en la logística integral de fires i exposicions , amb un ampli rang de serveis que van des de la recollida dels equips al domicili de l’empresa expositora, fins a la seva col·locació a peu d’estand de qualsevol recinte firal del món i de la seva posterior reexpedició o tornada a origen, un cop finalitzada la fira l’esdeveniment.

Compta amb un equip de professionals altament qualificats.

Asimisme, están especializados en ferias de maquinaria. Son transitaris oficials en feries tan importants com Interpack, Iffa, Itma, PackExpo, Drupa, Bauma, Conexpo, entre altres moltes.

Cosmo Consult

COSMO CONSULT ofereix serveis de consultoria per a la implementació i desenvolupament de projectes end to end ERP i CRM – Microsoft Dynamics 365 –, IA – Microsoft Copilot –, BI – Microsoft Power Platform – i de solucions de productivitat – Microsoft 365 –. La companyia, amb presència a 19 països i més de 1400 empleats, compta amb un profund coneixement en indústria, expertise que li ha permès desenvolupar solucions específiques per a fabricació i que complementen la funcionalitat estàndard de les solucions de Microsoft.

COSMO CONSULT ofereix serveis de consultoria estratègica per a projectes integrals amb tecnologia end-to-end de Microsoft, permetent a les empreses gestionar tot el seu projecte de transformació digital amb un únic soci estratègic, abastant des d’ERP, IA, Business Intelligence, CRM, fins a Microsoft 365.

Compas Professional Expertise

En Compas Professional Expertise, S.L.P. assessoran operacions de M&A, realitzen estructuracions de deuda, gestionan relevos generacionals d’empreses familiars, ofereixen serveis d’acompanyament a directiu, desenvolupament de negoci i transaccions financeres.

Deutsche Bank

Deutsche Bank España es l’únic banc global amb presència a Espanya.. Replica amb èxit el model del Grup en Alemanya i ofereix tots els serveis financers d’un banc universal a través de tres àrees de negoci. D’aquesta manera, els clients es beneficien de la generació de sinergies derivades de l’activitat de les diferents àrees.

Deutsche Bank España és soci de referència d’amec per a la seva comunitat, entre altres temes:

  • Acompanyament i assessorament en grans projectes (a partir de 1 MM EUR), especialment per a aquelles empreses amb facturació superior a 20M€ i més concretament en estructuració d’operacions amb Avales.
  • Liderar operacions sindicades (vals, assessorament, finançament, etc..). participació en projectes internacionals.
  • Gestió patrimonial: Canvi generacional empresa familiar. servei a l’empresa i a la família.
  • Finançament d’infraestructures (inversió, identificació, etc.). Bon posicionament en operacions a Àfrica.
  • Avanza Credit (renovació eficiència energètica en edificis). Finançament de comunitats de veïns.
  • Acompanyament i assessorament en l’exposició al risc tipus de canvi (FX).

DELCAE

Delcae s’encarrega de monetitzar els estalvis generats per projectes i activitats duts a terme per empreses industrials a la recerca de l’eficiència energètica (amb factures emeses a partir del 26 de gener del 2023) i incentivar futurs projectes d’estalvi energètic. El procés és molt àgil: en un termini de tres mesos, l’empresa pot estar rebent l’import corresponent a la monetització dels estalvis. Aquest procediment no té relació amb els terminis habitualment manejats per rebre subvencions directes de ladministració pública.

Per tant, Delcae:

  • És una empresa homologada pel Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
  • Tradueix els estalvis a Certificats d’Estalvi Energètic (CAE). Actua com una figura notarial, emetent els certificats, per a això és necessari comptar amb una entitat certificadora que verifiqui la documentació. Posteriorment, els certificats poden ésser objecte d’inspeccions ministerials.
  • Els CAE serveixen per mesurar l’estalvi energètic a nivell nacional i comprovar si s’estan assolint els objectius fixats per Brussel·les.

DSV SOLUTIONS SPAIN, S.A.U.

DSV és una de les empreses de transport i de logística líders al món amb més de 75.000 empleats i amb més de 1.500 oficines en 90 països. Compta amb una amplia red i modalitat de serveis per oferir solucions més allá de “A fins B”. Com experts, ofereixen la seva estructura, experiència, i coneixement en el sector de transport i de logística ferial a la Comunitat d’amec.

Els associats es beneficiaran de la seva estructura a nivell global, coneixement i experiència dilatada en un camp tan especialitzat com el transport i la logística ferial, de manera directa a través d’un sol interlocutor. Asimisme, al ser proveïdor oficial de múltiples recintos ferials al voltant del món i de feries, esdeveniments i congressos privats, reporten facilitats directes als membres d’amec, a més d’oferir la tranquil·litat de ser una empresa social i ecològicament sostenible fent certificats en aquest sentit.

ERNST & YOUNG

Les companyies estan vivint una multitud de canvis que afecten, de manera directa, a l’entorn empresarial. Els impulsors del canvi variaven: des de coneixements geopolítics fins a reformes reguladores, passant per noves tecnologies i mercats emergents.

L’impacte d’aquests factors pot produir-se de manera ràpida i tenir un gran abast.

El seu enfocament, basat en una experiència específica de les indústries, amb el compromís d’aconseguir resultats medibles i al mateix temps sostenibles, pot ajudar-te en el procés d’adaptació al canvi i, d’aquesta manera, aconseguir l’èxit, inclòs en un entorn inèdit.

Àrees de treball:

  • Serveis de consultoria
  • Consultoria de negocis
  • Riesgos
  • IT
  • Consultoria de serveis financers

FABIO DANZÉ

A Fabio Danzé són especialistes en consultoria, formació i intermediació de comerç de productes industrials K2B. Es dediquen al mercat industrial de materials de consum i maquinària a tot el món, així com vendes i màrqueting industrial, creant xarxes internacionals. Així mateix, Fabio Danzé és conegut sobretot per ser el creador del Mètode FDM™.

FELIU N&I

En FELIU N&I están especialitzats en la implantació de negocis a l’exterior i en els desplaçaments de treballadors a l’exterior.

Apoyan a les empreses en la planificació, implantació i consolidació de negocis i filiales a l’exterior des del punt de vista fiscal legal-fiscal-contable-laboral així com en polítiques de reporting i compliance.

En Movilidad internacional, assessora a les empreses en els desplaçaments de treballadors i expatriacions des del punt de vista migratori, laboral, fiscal, segurs, seguretat internacional i optimització de la gestió de viatges.

Garrigues

Un únic despatx i una cultura única a 13 països de 4 continents; una vocació de lideratge en les principals àrees de dret empresarial ; un equip consagrat al valor afegit al client i les solucions més innovadores en un món en constant transformació; i la confiança de moltes de les principals empreses dels mercats en què operem els han convertit en un referent a Espanya, Europa i Llatinoamèrica.

Garrigues assessora en dret empresarial en els principals escenaris econòmics del mercat global. Des de la seva fundació, en 1941, el despacho sempre ha destacat per la seva vocació internacional i el seu caràcter emprenedor.

El seu equip lo integren dos mil persones de veinticuatro nacionalitats diferents que, sota una direcció única i integrada i amb els mateixos estàndards de qualitat, operan a Europa, Àfrica, Àsia i Amèrica, on compta amb una estructura consolidada d’equips i oficines.


Gordon Brothers

Gordon Brothers posa capital i experiència a disposició de transaccions en sectors industrials i comercials, tant en compra d’actius com en finançament. Les companyies i els seus inversors utilitzen la nostra experiència operativa, relacions estretes amb compradors d’actius i capacitat de maximitzar el valor dels actius.

Gran Thornton

Grant Thornton és una firma multidisciplinar que presta serveis d’auditoria, consultoria de negoci, tecnològica i innovació, assessorament fiscal, legal i financer.

Són la firma a Espanya de Grant Thornton Internacional, una de les organitzacions mundials de serveis professionals més grans, amb un equip de 56.000 professionals i present en més de 140 països. A Espanya compten amb un equip multidisciplinar, transversal, amb experiència i visió empresarial, que dóna servei a més de 3.500 clients a 10 oficines repartides pel territori nacional: Madrid, Barcelona, Bilbao, Castelló, Màlaga, Múrcia, Pamplona, València, Vigo i Saragossa.

IDISC

iDISC és una empresa amb seu a Barcelona i oficines a Xalapa, Porto Alegre i Miami que presta serveis, des de fa més de 30 anys, orientats a millorar la comunicació i el flux de la informació.

Ofereix serveis de traducció i localització de continguts tècnics i comercials per a un ampli rang de sectors: tecnologies de la informació (TI), àudio i vídeo professional (Pro-AV), màrqueting en línia i offline, turisme, empresarial, legal, financer, automoció , industrial, fabricació, telecomunicacions, electrònica de consum, ciències de la salut, educació i nàutica.

A més, desenvolupa portals web i aplicacions per a dispositius mòbils. Un potent gestor de continguts (CMS) permet gestionar aquestes plataformes de forma fàcil i simple.

Tots aquests serveis, tendeixen ponts a empreses i organitzacions cap a nous mercats, fent arribar els seus continguts a qualsevol idioma, dispositiu o format.

Inèdit Innova

Inèdit dissenya solucions circulars i sostenibles per a un futur millor. Acompanya empreses, organitzacions i territoris perquè incorporin la sostenibilitat en el disseny de la seva estratègia, els seus productes i serveis, avançant així cap a la descarbonització i l’ús eficient dels recursos:

  • Eco-disseny i anàlisi de cicle de vida (ACV)
    Inèdit treballa amb les empreses nacionals per reduir l’impacte ambiental dels seus productes i processos, tot identificant oportunitats per a una producció més eficient i sostenible.
  • Implementació de l’economia circular
    Acompanyen les empreses en la transició cap a models de negoci circulars, mitjançant estratègies de reutilització, reciclatge i optimització de recursos.
  • Petjada de carboni i plans de descarbonització
    Ofereixen eines per calcular, reduir i compensar la petjada de carboni, alineant-se amb els objectius de descarbonització i regulacions ambientals com la CSRD.
  • Acompanyament en estratègies de sostenibilitat i RSC
  • Ajuden les empreses a integrar la sostenibilitat en la seva estratègia empresarial , alineant-se amb normatives europees i les demandes dels mercats internacionals.
  • Gestió de residus i optimització de recursos: Dissenyen solucions innovadores per minimitzar residus i fomentar un ús més eficient dels materials, contribuint a la competitivitat i sostenibilitat de les empreses industrials.

Infinitum Digital

INFINITUM DIGITAL, un soci B2B fiable al teu viatge cap a la Transformació Digital.

Ajuden les empreses B2B a millorar l’experiència digital dels seus clients, afinant processos interns i trencant sitges internes que taponen la innovació. Són experts en marca i reconeixement digital, portals d’autoservei, comerç electrònic i integració de plataformes CRM, PIM, LMS, ERP i apps. Explica’ls el teu repte!

Institute for Transformational Leadership SL

A l’Institute for Transformational Leadership (IfTL) impulsen la transformació i el lideratge, a través de la consultoria, formació i acompanyament de persones, equips i organitzacions, accionant processos clau a través de la innovació, la tecnologia i el coneixement.

A IfTL utilitzen un model propi de transformació de les organitzacions basat en el compromís individual, tant de l’alta direcció com dels membres de l’organització, en el treball en equips multidisciplinaris i diversos, i en la gestió agili de processos i projectes clau de organització.

El Model IfTL fomenta el treball en equips diversos i transversals amb un propòsit comú i fa que les organitzacions aconsegueixin assolir els seus reptes mentre adapten la cultura a les necessitats i requeriments de l’entorn.

JakinCode

JAKINCODE, com a Enginyeria de Ciberseguretat (IT/OT/IoT), desenvolupa eines pròpies per analitzar les vulnerabilitats presents en els sistemes dels seus clients davant de les amenaces externes i internes, per poder garantir la disponibilitat, confidencialitat i integritat de les seves xarxes.

Disposen de productes propis per prestar serveis avançats de Ciberseguretat i Intel·ligència, per a la gestió integral d’actius, anàlisi i correlació d’esdeveniments, detecció i gestió de vulnerabilitats i sistema de detecció d’intrusos.

Gestionen la seguretat enfocada a alta direcció: vigilància reputacional i anàlisi d’amenaces, monitorització de fuites d’informació, creació de cimbells, phishing dirigit, anàlisi de comunicacions sense fil, hacking avançat.

També desenvolupen la seguretat en entorns OT/ Ciberseguretat per a la indústria: anàlisi de protocols industrials, anàlisi de codi sobre sistemes industrials, segmentació de protocols, sistemes de detecció d’intrusos, hacking ètic d’entorns industrials, monitorització de dispositius, anàlisi forense, bastionat de equips i xarxes.

El vostre equip està acreditat amb la Certificació de hacking ètic OSCP

JCV

Empresa familiar especialitzada en transport marítim internacional a punt de fer 25 anys d’experiència al sector. Tractar cada dia amb clients de diferents sectors i països i escoltar les necessitats reals els ha impulsat a desenvolupar una PLATAFORMA DIGITAL que facilita la gestió diària i el control total de l’embarcament tot això integrat en un sol lloc. Crear una plataforma digital per al vostre servei no implica trencar amb el sistema anterior, sinó que és simplement un pas lògic cap endavant en el seu viatge. Saben que el que els ha portat aquí els continuarà conduint cap al futur: el seu desig d’innovar i la confiança dels seus clients. Entenen que els serveis que ofereixen ajuden a la gestió diària i que disposen de la informació adequada en el moment precís, ajuda a guanyar i fidelitzar clients. A JCV, estan compromesos amb les noves tecnologies i la informació en temps real, però el seu compromís amb les persones és encara més gran. Junts, vetllen pels teus embarcaments.

MBE Airport | GROUP

MBE Airport | GROUP és un grup empresarial que forma part de la red de franquicias Mail Boxes Etc. Actuan en tres línies principals de negoci: per un lado, en el sector de transport de mercancías tenemos la marca MBE Airport, on són Especialistes en Courier Internacional, en el sector gráfico tenen la marca Alphagraphics, un Estudi de Producció i Impressió Gràfica 360º, tant en petit com en el gran format, per al mercat B2B; i per l’últim Reclam Station com la seva marca de marxandatge personalitzable.

Des de la seva fundació, a MBE Airport | GRUP han treballat per arribar a formar part de l’ADN de El Prat de Llobregat, on es troba a la seva central. En aquests 20 anys han establert sòlids vincles amb els seus veïns i relacions creats amb el teixit social, empresarial i oficial de la ciutat a través de les diferents accions de RSC que han dut a terme un cabo.

Des de la col·laboració amb ONG’s, associacions i causes solidàries, un número variat de patrocinis esportius per fomentar la vida sana a través del esport o la seva presència en actes institucionals i socials com a patrocinadors.

MUR & PARTNERS

Són una consultoria de Recursos Humans especialitzada en la cerca i l’avaluació d’enginyers i perfils tecnològics.

Troben el millor enginyer per a cada projecte i el millor projecte per a cada enginyer.

Avaluen els enginyers amb l’objectiu de trobar la millor posició per a cadascú a l’empresa, incentivant la motivació i aconseguint els millors resultats.

El seu compromís és trobar els millors candidats pels seus clients i els millors projectes pels seus candidats.

Estableixen relacions basades en la confiança per garantir l’èxit dels clients, candidats, proveïdors i col·laboradors.

La diversitat enriqueix la nostra societat. Per això el respecte acompanya totes les interaccions.

Construeixen relacions sòlides basades en la lleialtat, oferint sempre un tracte honest i personalitzat.

SPIR STRATEGY

Consultoria estratègica liderada per Albert Campi. Ofereix a les pimes industrials serveis d¿estratègia, lideratge i assessorament.


• ESPIRAL DE CREIXEMENT. Implementar un pla estratègic amb el teu equip directiu.
• FOCAMENT ESTRATÈGIC. Mapa estratègic amb el teu client ideal i el teu producte/servei més rendible.
• QUADRE DE COMANDAMENT DE PIMES. Establir indicadors clau del teu negoci per fer un bon seguiment.
• COACHING ESTRATÈGIC. Acompanyament a l’empresari/ària en les decisions empresarials.
• COACHING EXECUTIU. Com a “executive coach” ICF, acompanyament als directius a aconseguir els seus reptes.
• COACHING D’EQUIPS. Acompanyament als equips que visualitzin els models de relació interpersonal per ser més efectius.
• MENTOR DE PROFESSIONALS. Ajuda a professionals que vulguin iniciar un projecte emprenedor.
• ASSESSOR DE COMITÈS. Consisteix a acompanyar l’empresari/ària i el comitè de direcció en les seves decisions.
• CONSELLER INDEPENDENT. Assistència a reunions per millorar lestratègia i el valor per als accionistes.

R4S

R4S Group dissenya, implementa i avalua projectes de transformació en els àmbits de la sostenibilitat organitzativa i els negocis inclusius, ajudant les organitzacions a adaptar-se als nous reptes econòmics i socials.

Renovarent

Empresa especialista en tota mena de rènting: automoció, tecnològic, maquinària i tot tipus d’equipament.

A més, ajuden els fabricants i distribuïdors a nivell nacional a facilitar la venda dels seus productes als seus clients finals, oferint-los les diferents solucions de finançament i rènting del mercat.

VOLARTPONS

A Volartpons són especialistes en protecció de la innovació a nivell internacional mitjançant el registre de patents internacionals amb l’objectiu d’evitar que tercers s’aprofitin de l’esforç innovador realitzat pels clients. Entre els seus serveis destaquen l’elaboració de l’estratègia de protecció dels actius intangibles (marques, patents, secrets empresarials) així com la defensa legal davant d’una infracció d’un dret de propietat industrial o intel·lectual. Ofereixen els serveis tant a Espanya com a l’estranger.

Forma part de l'ecosistema industrial d'amec

Uneix-te a una comunitat de més de 450 de l’ecosistema industrial i accedeix a noves oportunitats per fer créixer el teu negoci:

  • Connecta’t amb decisors clau del sector
  • Guanya visibilitat a través dels canals d’amec
  • Participa en esdeveniments exclusius i genera oportunitats comercials
  • Comparteix la teva expertesa publicant contingut d’alt valor
  • Amplia la teva xarxa i enforteix el teu posicionament en un entorn dinàmic

Categories d’associats:

Vols ser associat
de la comunitat amec?

Ens relacionem amb els millors. Comencem per conèixer-nos i busquem l’encaix perfecte perquè entreu a formar part de la nostra comunitat

D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en aquest formulari seran objecte de tractament per part d'AMEC amb la finalitat de posar-nos en contacte amb vostè i oferir una resposta a les consultes plantejades per mitjà del present formulari. La base legal per al tractament de les vostres dades és el vostre consentiment, el desenvolupament de mesures precontractuals o contractuals, el compliment d'obligacions legals i/o l'interès legítim d'AMEC. Es podran exercir els drets daccés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a ladreça amec@amec.es. En tot cas, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legalment o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de linteressat. No es fa cessió de les dades recollides, excepte per obligació legal o cessions autoritzades per llei. Preguem, comuniqueu de forma immediata a amec@amec.es qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació amb les dades que ens heu proporcionat, a fi que aquestes responguin amb veracitat a la vostra situació personal en tot moment.