Sessió de networking: millorant el servei tècnic amb eines de diagnòstic remot basades en IA
Soci expert:
- 10 de maig de 2024
- 10:30h a 12h | Sessió online
Per què no te la pots perdre?
La intel·ligència artificial (IA) està revolucionant diversos aspectes de les nostres vides, i també pot tenir un impacte significatiu al servei tècnic. En aquest esdeveniment de networking explorarem com les eines de diagnòstic remot basades en IA poden millorar l’eficiència, la precisió i la qualitat del suport tècnic.
Apunta't a la sessió de networking!
Jeanologia, com a soci expert i empresa industrial membre de la comunitat amec, ens introduirà la vostra experiència recent, on gràcies al finançament d’un projecte RED.es ha aconseguit passar d’un model de servei tècnic i monitorització de màquines basat en alarmes i avisos per simples canvis d’estat o valors de variables, a un model basat a IA.
Ens acompanyaran i dinamitzaran la sessió
- Josep Maria Carbonell , responsable de desenvolupament programari de Jeanologia.
- Carlos Bosque , director de servei tècnic a la mateixa.
Amb ells, tindreu l’oportunitat de saber-ne més, sobre com creuant multitud de variables i processant-les, ha estat possible llançar avisos d’alta probabilitat de fallada abans fins i tot que la mateixa màquina comencés a funcionar malament. Reduint els temps de parada o error i permetent optimitzar els temps d’intervenció en client, augmentant la disponibilitat dels tècnics per a altres intervencions.
Què veurem durant la sessió?
1- Com poden ajudar les eines de diagnòstic remot al servei tècnic?
2- Com s’integra una plataforma d’IoT amb els sistemes de les empreses clients?
3- Quina és la precisió i la confiabilitat d’un sistema preventiu?
4- Com integra el servei tècnic aquest tipus d’eines? Quina és lexperiència real.
5- Aquest model de treball és aplicable a més tipus de maquinària i sectors industrials?
Vols més informació? Contacta'ns!
- Jose Luís González
- Key Account Manager
- jlgonzalez@amec.es