Logo AMEC
Activitats
Del 12 d'abril de 2021 al 17 de maig de 2021
Obert

De 15:00 a 19:00

2 d'abril de 2021

2321

1625
online
Programa Màrqueting Industrial - Facilitant la nostra adaptació a l'entorn COVID-19 i post-pandèmia

marketing industrial banner.png

 

amec en col·laboració amb EADA organitza aquest programa sobre Màrqueting destinat a empreses industrials.

 

Objectius

Conèixer les particularitats de l'màrqueting industrial com a procés continu per identificar, crear, aportar i mantenir el valor necessari que permeti definir i assolir els objectius de vendes i rendibilitat en un moment com l'actual.

 

Compartirem l'enfocament estratègic i les operatives necessàries per minimitzar l'impacte de la pandèmia i adaptar-nos a l'entorn MEGA VUCA amb el qual conviurem a partir d'ara.

 

Dirigit a responsables o integrants de l'departament de Màrqueting, Caps de Venda o Directors Comercials, Gerents d'empreses industrials.

 

Continguts / docents

Taller 1: IDENTIFICAR VALOR EN MERCATS INDUSTRIALS - Professor: Toni Pinar - 12 abril 2021

  • El pla de màrqueting industrial.
  • Objectius estratègics vs operatius.
  • L'anàlisi i la investigació de mercats industrials.
  • La gestió KAM com a exemple per reduir l'impacte de l'entorn actual.

 

Taller 2: CREAR VALOR EN MERCATS INDUSTRIALS - Professor: Martín Vivancos - 19 abril 2021

  • Consideracions prèvies i canvis davant d'un entorn VUCA
  • Estratègies genèriques i impacte en el model de negoci
  • Segmentació de clients en el nou entorn
  • Definint o redefinint la nostra / s avantatge competitiu / s.
  • Moment de posicionament o de reposicionament?
  • Proposta de valor actualitzada

 

Taller 3: APORTAR I MANTENIR VALOR EN MERCATS INDUSTRIALS (I) - Professor: Víctor Moliner - 27 d'abril 2021

  • Productes i serveis diferenciats i valorats com apalancarlos
  • Go to market; gestió de xarxes comercials i Distribució
  • Pricing Management
  • Captació vs fidelització en l'època de les videotrucades

 

Taller 4: MÀRQUETING DIGITAL PER A EQUIPS DE VENDES I NEGOCIS B2B - Professor: David Soler - 3 maig 2021

  • Conèixer els diferents models online per entorns B2B. Aplicar les eines estratègiques per definir el tipus de projecte digital B2B més adequat segons les circumstàncies de cada empresa. Entendre les característiques pròpies de l'canal de venda online B2B. Valorar pros i contres de la seva implantació.
  • Totes les tàctiques per generar visites a una web
  • Diferents formes d'aprofitar el canal en línia en el Departament Comercial: vendes i leads eCommerce:
  • El Funnel de Vendes d'un eCommerce
  • Com ha de ser una landing page en empreses de serveis / industrials
  • Bones pràctiques de botigues en línia B2B
  • Els processos de captació de leads i conversió a clients
  • El Funnel de Vendes d'una web a l'generar leads
  • Formes d'atraure trànsit al web per convertir en leads
  • Formes per captar leads a la web
  • La gestió de el lead
  • El màrqueting d'afiliació
  • Com mesurar si funciona: les KPI més importants per a botigues online i per a gestió de leads

 

Taller 5: APORTAR I MANTENIR VALOR EN MERCATS INDUSTRIALS (II) inbound MÀRQUETING - Professor: Carles Revilla - 10 maig 2021

  • La acelaración de l'estratègia omnicanal en l'era Covid
  • L'auge dels marketplaces i l'ecommerce industrial el 2020
  • El customer journey b2b i els canals digitals on crear punts de contacte amb el teu client potencial
  • Com mesurar la rendibilitat de l'estratègia de inbound màrqueting


Taller 6: QUANTIFICAR EL VALOR GENERAT - Professor: José Carlos Gonzalvo - 17 maig 2021

  • El compte d'explotació i la rendibilitat.
  • L'anàlisi de punt mort.
  • El cost del producte.

 

Horari:  6 sessions de 4 hores, de 15h a 19h

  

Import del taller

Les empreses associades a amec tenen descompte en el programa.

Empreses no associades:

Inscripció a 1 Taller: 464 € + 21% IVA: 561,44 €
Inscripció als 6 Tallers: 2321 € + 21% IVA: 2.808,41 €

 

Empreses associades:

Inscripció a 1 Taller: 325 € + 21% IVA: 393,25 €
Inscripció als 6 Tallers: 1.625 € + 21%: 1.966,25 €
Nombre mínim d'assistents per taller: 8

 

Política de cancel·lació
Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l'inici del taller, es retornarà el 75% de l'import.
Per a cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l'inici del taller, no es retornarà l'import.

 

Gestió de la Bonificació Fundae

amec pot gestionar la bonificació Fundae per a empreses associades participants en aquests tallers, per a això hem de disposar de la documentació necessària abans de l'2 d'abril. Sempre que Fundae autoritzi aquesta bonificació

 

Més informació

curs online

Eva Pahissa - epahissa@amec.es - Tel .: 934150422


Amb el millor professorat especialista en el màrqueting industrial.

s
' />
  • Som membres d'amec *

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2020 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png