
Amb aquest curs oferirem un model que permeti als professionals donar-se feedback de manera constructiva i orientada a el futur.
Entrenar converses de feedforward, com a emissor i com a receptor.
Tambíen disposarem de l'eina de el feedback de tal manera que generi: confiança - Responsabilitat - Compromís - Empowerment
Beneficis:
- Disposar de les claus perquè una conversa de feedforward sigui una conversa productiva.
- Reforçar el compromís i la responsabilitat dels professionals de l'empresa.
- Desenvolupar competències per influir i coordinar-se per a la millora: escoltar i preguntar per comprendre, donar i rebre feedback, gestionar les emocions pròpies i dels altres, donar poder, comunicar amb assertivitat, generar confiança.
- Dissoldre dinàmiques improductives.
- Transformar-se en observadors més poderosos dels tres dominis de l'fenomen humà: llenguatge, corporalitat i emocionalitat.
- Desplegar una cultura de feedback en l'Organització que permeti la millora contínua i el desenvolupament professional dels seus integrants
Metodologia:
- La metodologia és vivencial i pràctica, basada en "learning by doing".
- Treballa amb els tres dominis de la persona: llenguatge, emoció i comunicació no verbal de forma integrada.
- Els participants s'entrenaran mitjançant rol playing, converses de feedforward. Per a això, es dissenyarà casos que reflecteixin situacions reals. Així mateix, s'oferirà la possibilitat als participants que entrenin els seus propis casos.
- En cada rol playing, es valorarà l'efectivitat de la conversa i s'oferirà l'oportunitat de millorar-la, tornant a entrenar aplicant les pautes lliurades o altres més específiques que s'aniran donant als participants sobre la marxa, segons el seu acompliment.
- Facilita la reflexió necessària per a la presa de consciència de fortaleses i d'àrees de millora.
- Permet la transferència a la realitat de cada participant.
Contingut:
- Concepte de feedback: Enquadrament de l'feedback i els seus principals beneficis. Del feedback a l'feedforward.
- Model Coipp: Pautes i claus d'un feedback efectiu.
- Actitud de el receptor:Responsabilitat: preguntes per ser partícip d'una conversa efectiva.
- Gestió de l'emoció
Consciència de les emocions més habituals que sorgeixen a partir d'un feedback.
Pautes per a gestió la pròpia emoció quan es rep un feedback.
Pautes per a la gestió de l'emoció de l'interlocutor quan es dóna un feedback.
- Entrenament de la recepció de feedback a partir de casos especialment dissenyats
- Model d'una conversa de Feedforward: 6 fases: Generació de context; Gestió de la recepció; Feedback Situació ideal; compromís Seguiment
- Actitud de l'emissor
- Entrenament de converses de Feedforward
Formació a càrrec d'Àngels Pons - ABIWELL Lideratge i Coaching
Import:
Les empreses associades tenen un 50% de descompte en el preu
264 € + 21% IVA = 319,44 € empreses associades a amec
528 € + 21% IVA = 638,88 € empreses no associades.
Nombre mínim d'assistents: 9
Política de cancel·lació
Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l'inici del taller, es retornarà el 75% de l'import.
Per a cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l'inici del taller, no es retornarà l'import.
Gestió de la Bonificació FUNDAE
amec pot gestionar la bonificació Fundae per a empreses associades participants en aquests tallers, per a això hem de disposar de la documentació necessària abans del 20 de febrer.
Més informació
Data i horaris: 3 i 10 de març de 9:00 a 12:00
curs online
Eva Pahissa - epahissa@amec.es - Tel: 938077988