En un món amb una presencialitat molt reduïda, l'acceleració de la transformació digital als departaments comercials i de vendes està sent espectacular. L'estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància durant l'últim any i el canal en línia ha estat clau per generar oportunitats de negoci.
Curs pràctic de Google Analytics per a empreses industrials
En l'últim any l'activitat digital en els departaments de vendes i màrqueting s'ha incrementat notablement. Les accions de màrqueting digital han guanyat molta rellevància però som capaços de mesurar el rendiment i el retorn a la inversió?
En aquest curs pràctic aprendrem a trobar, interpretar i personalitzar a Google Analytics aquelles mètriques més rellevants per a les empreses industrials. Treballarem amb un compte real i anirem descobrint l'eina per aconseguir prendre decisions fonamentades i optimitzar el rendiment del nostre pla de màrqueting digital.
Programa:
Dates: 17 i 24 de maig
Horari: de 10:00 a 12:30
online
Més informació
Lloc: Formació Online
Contacto: Raquel Pous - rpous@amec.es
Formador: Carles Revilla
Es llicenciat en negocis i màrqueting internacionals per l'ESCI-UPF i diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Carles és professor al màster de màrqueting industrial a EADA Business School i del màster de Digital Business d'EAE Business School, docent en programes d'emprenedoria del Tecnocampus de Mataró i col·labora amb diversos organismes i associacions empresarials com Barcelona Activa i amec.