Logo AMEC
Activitats
Del 14 de març de 2023 al 16 de març de 2023
Obert

De 10:00 a 12:30

7 de març de 2023

433

260
online
Com integrar les xarxes socials a l'estratègia comercial i de màrqueting de l'empresa industrial

ciclo marketing digital.png

 

L'estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància  i el canal en línia ha estat clau per generar oportunitats de negoci.

 

3.- Com integrar les xarxes socials en l'estratègia de Màrqueting i comercial de l'empresa industrial

 

Les xarxes socials fa temps que han esdevingut espais d'interacció entre professionals del sector industrial. Moltes empreses ja treballen la seva presència en mitjans socials incrementant la seva visibilitat, generant oportunitats de negoci i ampliant el seu abast comercial.

 

Sovint també passa que no s'aprecia una rendibilitat clara de la inversió que es realitza a les xarxes socials, l'abast de les publicacions és molt limitat i es percep que l'activitat no està alineada amb els objectius estratègics de l'empresa.

 

En aquest curs proposarem un marc metodològic que ens permeti definir uns objectius mesurables alienats amb l'estratègia de màrqueting i comercial de l'empresa. Estudiarem com crear un pla d'acció efectiu a les xarxes socials més proclius per al sector industrial i com les noves plataformes publicitàries de Twitter poden contribuir a generar més oportunitats.

 

Programa

  • Com definir uns objectius clars per al pla de presència xarxes socials
  • Indicadors i mètriques claus per analitzar el rendiment de les accions en xarxes socials
  • Selecció de plataformes socials en base a objectius i estudi de competència
  • Definició de la línia editorial
  • Anàlisi del públic objectiu
  • Twitter:quins elements ha de tenir el tuit perfecte?
  • Twitter Ads: segmentació i Twitter Cards
  • Eines d'anàlisi i gestió per a xarxes socials

 

Dates: 14 i 16 de març

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

 

 

 

 

Més informació

Lloc: Formació Online

Contacto: Raquel Pous - rpous@amec.es

 

Formador: Carles Revilla

Es llicenciat en negocis i màrqueting internacionals per l'ESCI-UPF i diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Carles és professor al màster de màrqueting industrial a EADA Business School i del màster de Digital Business d'EAE Business School, docent en programes d'emprenedoria del Tecnocampus de Mataró i col·labora amb diversos organismes i associacions empresarials com Barcelona Activa i amec.

s

Com integrar les xarxes socials a l'estratègia comercial i de màrqueting de l'empresa industrial 

' />
  • Som membres d'amec *

  • Aquest lloc està protegit amb reCAPTCHA i s'apliquen les Condicions i el servei de privacitat de Google.

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2023 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png
  • Logo ACCIÓ integrat vertical CAT 004.png