L'estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància i el canal en línia ha estat clau per generar oportunitats de negoci.
3.- Com integrar les xarxes socials en l'estratègia de Màrqueting i comercial de l'empresa industrial
Les xarxes socials fa temps que han esdevingut espais d'interacció entre professionals del sector industrial. Moltes empreses ja treballen la seva presència en mitjans socials incrementant la seva visibilitat, generant oportunitats de negoci i ampliant el seu abast comercial.
Sovint també passa que no s'aprecia una rendibilitat clara de la inversió que es realitza a les xarxes socials, l'abast de les publicacions és molt limitat i es percep que l'activitat no està alineada amb els objectius estratègics de l'empresa.
En aquest curs proposarem un marc metodològic que ens permeti definir uns objectius mesurables alienats amb l'estratègia de màrqueting i comercial de l'empresa. Estudiarem com crear un pla d'acció efectiu a les xarxes socials més proclius per al sector industrial i com les noves plataformes publicitàries de Twitter poden contribuir a generar més oportunitats.
Programa
Dates: 14 i 16 de març
Horari: de 10:00 a 12:30
online
Més informació
Lloc: Formació Online
Contacto: Raquel Pous - rpous@amec.es
Formador: Carles Revilla
Es llicenciat en negocis i màrqueting internacionals per l'ESCI-UPF i diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Carles és professor al màster de màrqueting industrial a EADA Business School i del màster de Digital Business d'EAE Business School, docent en programes d'emprenedoria del Tecnocampus de Mataró i col·labora amb diversos organismes i associacions empresarials com Barcelona Activa i amec.