Logo AMEC
Activitats
29 de març de 2022
Obert

De 10:00 a 11:30

28 de març de 2022
en línia
Sessió de networking: Com interactuar amb els clients davant de la crisi de subministraments.

Disseny sense títol (12).png

 

Les dades assenyalen que el tancament del 2021 ha estat amb una notable recuperació econòmica, però encara hi ha riscos que amenacen d'alentir aquest ritme de creixement. Un d'ells és la crisi de subministraments global , ja famosa, propiciada per l'escassetat de determinats insums per a la producció, l'encariment de les matèries primeres i l'energia i els colls d'ampolla ocasionats per les dificultats logístiques i de transport. Situacions anòmales que impacten negativament en la cadena de subministraments en forma d'increments de costos, desproveïments o retards en els lliuraments.

 

Algunes de les companyies afectades per aquesta situació s'estan veient obligades a reorganitzar la seva activitat i/o suportar un augment en els costos, assumint una reducció dels marges o aplicant augments en els preus.

 

Davant d'aquest escenari econòmic identifiquem diverses problemàtiques que es poden derivar a nivell legal. La primera estaria relacionada amb les dificultats que laugment extraordinari de costos de producció o les interrupcions rellevants en els subministraments podrien generar a nivell contractual, provocant incompliments de compromisos assumits amb el destinatari inicial del producte. En no ser aquest lliurat en les condicions pactades, podria fins i tot afectar els compromisos assumits amb tercers pel perjudicat inicialment i així successivament amb diferents operadors de la cadena de valor, generant un efecte dòmino.

 

Per aquesta raó el dia 29 de març , vam convocar una sessió de networking sobre com interactuar amb els clients davant de la crisi de subministrament.

 

La finalitat d'aquest networking serà posar en comú els reptes a què us esteu enfrontant i quines solucions creieu més oportunes. Volem que compartiu les vostres experiències, dubtes i que gràcies a la participació de les empreses la transferència de coneixement us permeti prendre decisions.

 

  • Heu incorporat noves clàusules contractuals per regular els efectes de futures eventualitats?
  • Com gestioneu el dret indemnitzatori del perjudicat?
  • De quina manera renegocieu els preus?
  • Heu perdut exclusivitat amb els vostres clients?
  • Com justifiqueu amb el client els canvis per problemes de força major?
  • Esteu redissenyant els vostres productes per adaptar-los al mercat actual de manca de subministraments?
  • Heu preferit renunciar a una venda perquè el client exigeix unes condicions de difícil compliment?

Més informació:

Sessió online
Data: 29 de març

Horari: De 10:00 a 11:30

Contacte: Laura Marín - lmarin@amec.es

 

s

Inscripción networking crisis de suministros 

  • Aquest lloc està protegit amb reCAPTCHA i s'apliquen les Condicions i el servei de privacitat de Google.

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2020 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png
  • Logo ACCIÓ integrat vertical CAT 004.png