Els sectors industrials han trigat en general més en enfrontar-se a la disrupció de la digitalització però avui en dia, són ja pocs els fabricants de tecnologia tèxtil competitius què no estiguin prioritzant la digitalització dels seus departaments clau.
La transformació digital de les empreses industrials s'ha accelerat a més a causa de la pandèmia. En els últims dos anys, la inversió per digitalitzar processos en les àrees de màrqueting, comercial i internacionalització s'ha incrementat notablement. El Covid no ha estat el detonant de la transformació digital però sí un accelerador.
Prospecció de clients potencials a Linkedin, reunions amb distribuïdors per Zoom, webinars per presentar noves màquines, noves funcionalitats de l'CRM o seguiment de leads amb email màrqueting, són accions que possiblement la teva empresa o els teus competidors estan implementant en l'actualitat.
En aquesta formació establirem les bases per desenvolupar una estratègia de màrqueting digital sòlida, alineada amb altres departaments clau de l'empresa, que ajudi a generar noves oportunitats de negoci i millorar l'experiència del teu client.
programa:
Nous models per generar oportunitats de negoci per a empreses fabricants de tecnologia tèxtil: La digitalització està permetent l'aparició de noves formes de generar negoci a les empreses industrials. Des de la sofisticació de marketplaces b2b de nínxol a empreses amb una xarxa comercial tradicional que s'estan llançant a l'ecommerce, són cada dies més les possibilitats per generar noves oportunitats. Ens posarem a el dia en models de negoci digitals i reflexionarem sobre com una empresa industrial pot innovar en la seva estratègia digital.
El cicle de compra b2b i els canals digitals clau de la indústria tèxtil: El vostre client segueix un camí des que identifica una necessitat que la vostra empresa pot cobrir fins que es converteix en un client recurrent. En tot aquest trajecte es generen punts de contacte entre empresa i client. Hem d'identificar el comportament de client en les diferents fases d'aquest cicle i hem de plantejar accions per generar punts de contacte on puguem aportar el màxim valor. Identificarem les diferents fases que experimenta el client i mapearemos els punts de contacte digitals que podem crear en els diferents canals digitals.
Com definir uns objectius específics, mesurables, assolibles i realistes per al teu pla de màrqueting digital: Cada euro i cada minut invertit en accions de màrqueting digital ha de perseguir un propòsit clar. Establir uns objectius estratègics i seleccionar els indicadors de rendiment adequats ens ajudarà a definir un pla d'acció ben estructurat. En aquest punt veurem com identificar els objectius específics del teu projecte, a seleccionar les mètriques adequades per mesurar el rendiment i veurem les eines d'analítica digital per crear un panell de control eficaç.
Estableix un pressupost adequat per al teu pla de màrqueting digital: Quant podem invertir per generar un lead d'un potencial client? Quin valor econòmic potencial té aquest lead? En una campanya publicitària de cost per clic, quant hem d'invertir? Conèixer mètriques de negoci com el cost d'adquisició de client o el lifetime value no és només important en models de venda online; les empreses industrials han de conèixer-les també per poder adaptar els seus plans d'acció i conèixer la rendibilitat de el pla de màrqueting digital. En aquesta secció final de el curs, coneixerem les ràtios de negoci més importants per a l'estratègia digital i els calcularem amb un cas pràctic.
Professorat:
Carles Revilla, especialista en estratègia i màrqueting digital
Format:
Híbrid (presencial a amec o en streaming)
Dates i horari:
25 de novembre i desembre 2
De 16:00 a 18:00
Import del Programa:
Programa dirigit en exclusiva a les empreses associades a amec AMTEX.
Les empreses associades a amec AMTEX disposen d'un 100% de descompte en el preu.
Preu de el programa: 416+ el 21% IVA
Política de cancel·lació
Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l'inici del taller, es retornarà el 75% de l'import.
Per a cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l'inici del taller, no es retornarà l'import.
Més informació:
Eva Pahissa - epahissa@amec.es - Tel .: 938077988