Logo AMEC
La promoció internacional en l'era postpandemia: combinar presencialitat i virtualitat
4 d'agost de 2021

internacionalització-amec.png L'impacte de la pandèmia en la mobilitat ha estat el detonant d'una accelerada incorporació de noves eines digitals a les empreses. A poc a poc, les estratègies de màrqueting de promoció internacional van combinant les accions presencials amb les virtuals.

 

En aquest nou context, cal destacar l'ajuda que brinden les noves plataformes de promoció internacional que, per sectors, permeten a les empreses tenir visibilitat en tots els mercats d'interès les 24 hores del dia els 365 dies de l'any. Aquestes plataformes compten amb un bon posicionament gràcies a les campanyes de màrqueting digital que porta a terme amec. A través d'elles, a més, els clients potencials presents en els principals esdeveniments les troben amb facilitat i poden accedir a tota la seva informació.

 

Paral·lelament, amec treballa amb la comunitat industrial facilitant el seu accés als mercats més interessants mitjançant missions virtuals o organitzant trobades amb potencials clients. En les últimes setmanes s'han dut a terme missions comercials virtuals als Estats Units, Senegal i Costa d'Ivori, Rússia, Singapur i Austràlia, i al setembre i octubre tindran lloc a Països Nòrdics, Indonèsia, França, Regne Unit. També se celebraran jornades tècniques virtuals en mercats com Perú i EUA

 

Tot i la proliferació d'activitats en format virtual, "les fires presencials segueixen sent essencials, tal com hem pogut comprovar després d'estar un temps sense elles", indica el sotsdirector de amec, Óscar Puig. Per això amec està realitzant una intensa tasca de suport a les empreses facilitant el seu accés a les ajudes de ICEX, situant-les en bons espais i promocionant a nivell internacional. Pack Expo Las Vegas (27-29 de setembre), ITS Hamburg 2021 (11 a el 15 d'octubre) i la Gulfood de Dubai (13-17 febrer 2022) són algunes de les properes cites principals en el calendari firal de la nostra comunitat. Les noves fires, això sí, estan també incorporant noves eines digitals i ampliant els seus serveis a les empreses. Un bon exemple és ITMA Connect, un nou projecte que des de fa temps treballa amec juntament amb les altres vuit associacions europees que integren CEMATEX, organitzador de la fira.

Notícies relacionades

© 2020 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png