Logo AMEC
Agenda
Del 15 de març de 2022 al 24 de maig de 2022
Obert

De 10:00 a 12:30

1 de març de 2022

1250

750
online
Cicle de Marketing Digital per l'empresa industrial

ciclo marketing digital.png

 

En un món amb una presencialitat molt reduïda, l'acceleració de la transformació digital als departaments comercials i de vendes està sent espectacular. L'estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància durant l'últim any i el canal en línia ha estat clau per generar oportunitats de negoci.

 

El curs constarà de 4 mòduls:

1.- Posicionament orgànic en cercadors internacionals

En aquest primer curs del cicle de marketing digital desenvoluparem  un pla d'acció pas a pas per optimizar el vostre posicionamiento orgànic als cercadors i així  aconseguir  que potencials clients que buscan els nostres productes o serveis en diferents llocs del món ens trobin.

 

Dates: 15 i 22 de març

Horari: De 10:00 a 12:30

Online

 

 

2.-Com fer campanyes rendibles a Google Ads perquè  et trobin els teus potencials clients 

 

En aquest segon curs del cicle estudiarem la plataforma publicitària de Google y veurem com crear campanyes efectives que t'ajudin a generar oportunitats de negoci. Els canals digitals s'han convertit en un punt de recolzament clau per als departaments de vendes de moltes empreses industriale y els cercadors segueixen sent fundamentals a l'hora d'atraure clients potencials.

 

 

Dates: 29 de març i  5 d'abril

Horari: De 10:00 a 12:30

Online

 

3.- Com integrar les xarxes socials en l'estratègia de Màrqueting i comercial de l'empresa industrial

Les xarxes socials fa temps que s'han convertit en espais d'interacció entre professionals de el sector industrial. Moltes empreses ja treballen seva presència en mitjans socials incrementant la seva visibilitat, generant oportunitats de negoci i ampliant el seu abast comercial.

 

Dates: 3 i 10 de maig

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

4.- Curs pràctic d'Analytics per a empreses industrials

En l'últim any l'activitat digital en els departaments de vendes i màrqueting s'ha incrementat notablement. Les accions de màrqueting digital han guanyat molta rellevància però som capaços de mesurar el rendiment i el retorn a la inversió?

 

Dates: 17 i 24 de maig

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

 

 

Més informació

Lloc: Formació Online

Contacto: Raquel Pous - rpous@amec.es

Tens tota la informació i pots inscriure't al següent LINK

s
© 2020 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png
  • Logo ACCIÓ integrat vertical CAT 004.png