Logo AMEC
Agenda
Del 2 de març de 2021 al 12 de maig de 2021
Obert

De 10:00 a 12:30

25 de febrer de 2021

942

660
online
Cicle de Marketing Digital per l'empresa industrial

ciclo marketing digital.png

 

En un món amb una presencialitat molt reduïda, l'acceleració de la transformació digital als departaments comercials i de vendes està sent espectacular. L'estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància durant l'últim any i el canal en línia ha estat clau per generar oportunitats de negoci.

 

1.-Posicionament orgànic en cercadors per a empreses industrials

En aquest primer curs de l'cicle de màrqueting digital desenvoluparem un pla d'acció pas a pas per optimitzar el vostre posicionament orgànic als cercadors i així aconseguir que potencials clients que busquen els vostres productes o serveis en diferents llocs de l'món us trobin.

 

Programa:

  • El SEO en el marc de el pla de màrqueting digital i comercial de la teva empresa.
  • Entenent l'algoritme secret dels cercadors.
  • Com fer una auditoria general SEO de la teva web.
  • Eines per descobrir com busca el teu client potencial i que està fent la teva competència.
  • Els criteris per seleccionar les paraules clau en les que seràs més competitiu.
  • Onsite SEO: l'optimització interna de les teves pàgines mitjançant la prominència i la densitat de keywords.
  • Offsite SEO: Factors externs i link building.
  • El posicionament local: com aconseguir que et trobin els que et busquen a prop teu.
  • El SEO més enllà dels cercadors clàssics

Dates: 2 i 9 de març

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

2.- Com fer campanyes rendibles a Google Ads perquè et trobin els teus clients potencials

En el segon curs de l'cicle estudiarem la plataforma publicitària de Google i veurem com crear campanyes efectives que ajudin a generar oportunitats de negoci. Els canals digitals s'han convertit en un punt de suport clau per als departaments de vendes de moltes empreses industrials i els cercadors segueixen sent fonamentals a l'hora d'atreure clients potencials.

 

La competència és cada vegada més gran i sovint no n'hi ha prou amb un bon posicionament orgànic. Google Ads ens permetrà aconseguir les posicions més altes en els resultats de cerca quan els nostres clients potencials ens busquin en qualsevol lloc de món.

A més, a través de Google Ads podrem realitzar campanyes de vídeo a Youtube, promocionar productes de la botiga online o mostrar banners en publicacions rellevants.

 

Programa:

  • La publicitat en cercadors en el marc del teu pla de màrqueting i comercial.
  • Configuració i estructura d'un compte de Google Ads.
  • Els diferents tipus de campanyes.
  • Quant hem d'invertir? Calcula la rendibilitat de les teves campanyes.
  • La selecció de paraules clau en les campanyes de cerca.
  • Selecciona la concordança de paraules adequada per a les teves campanyes.
  • Els diferents tipus d'anuncis de textos i les extensions.
  • Quality Score: com aconseguir la major qualitat en les teves campanyes perquè et surtin més barates.
  • Com fer una campanya de banners a la xarxa de Display
  • Els diferents criteris de segmentació en una campanya de Display
  • Introducció a les campanyes de google shopping i de vídeo

Dates: 16 i 23 de març

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

3.- Com integrar les xarxes socials en l'estratègia de Màrqueting i comercial de l'empresa industrial

Les xarxes socials fa temps que s'han convertit en espais d'interacció entre professionals de el sector industrial. Moltes empreses ja treballen seva presència en mitjans socials incrementant la seva visibilitat, generant oportunitats de negoci i ampliant el seu abast comercial.

 

Sovint també passa que no s'aprecia una rendibilitat clara de la inversió que es realitza en xarxes socials, l'abast de les publicacions és molt limitat i es percep que l'activitat no està alineada amb els objectius estratègics de l'empresa.

 

En aquest curs proposarem un marc metodològic que ens permeti definir uns objectius mesurables alienats amb l'estratègia de màrqueting i comercial de l'empresa. Estudiarem com crear un pla d'acció efectiu en les xarxes socials més proclius per al sector industrial i com les noves plataformes publicitàries de Twitter poden contribuir a generar més oportunitats.

 

Programa

  • Com definir uns objectius clars per al Plande presència xarxes socials
  • Indicadors i mètriques clavespara analitzar el rendiment de les accions en xarxes socials
  • Selecció de plataformes socialesen base a objectius i estudi de competència
  • Definició de la línia editorial
  • Anàlisi de el públic objectiu
  • Twitter: que elements ha de tenir el tuit perfecte?
  • Twitter Ads: segmentació i Twitter Cards
  • Eines d'anàlisi i gestiónpara xarxes socials

Dates: 21 i 28 d'abril

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

4.- Curs pràctic d'Analytics per a empreses industrials

En l'últim any l'activitat digital en els departaments de vendes i màrqueting s'ha incrementat notablement. Les accions de màrqueting digital han guanyat molta rellevància però ¿som capaços de mesurar el rendiment i el retorn a la inversió?

 

En aquest curs pràctic aprendrem a trobar, interpretar i personalitzar a Google Analytics aquelles mètriques més rellevants per a les empreses industrials. Treballarem amb un compte real i anirem descobrint l'eina per aconseguir prendre decisions fonamentades i optimitzar el rendiment del nostre pla de màrqueting digital.

 

Programa:

 

  • Com instal·lar correctament Google Analytics per recopilar les dades amb precisió.
  • L'estructura d'Analytics: comptes, propietats i vistes.
  • La configuració d'objectius personalitzats per a webs d'empreses industrials.
  • Eines d'anàlisi a Google Analytics: segments, dimensions i filtres avançats.
  • Coneix el perfil dels teus visitants en el panell d'audiència.
  • Analitza el rendiment del teu pla de màrqueting digital en el panell d'adquisició.
  • Estudia el rendiment de la teva web i el comportament dels teus usuaris amb el panell de comportaments.
  • És rendible el teu pla de màrqueting digital? En panell de conversions.

 

Dates: 5 i 12 de maig

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

Import

Les empreses associades a amec tenen un 30% de descompte en el cicle.

 

Empreses no associades:

Inscripció a 1 Taller: 271 € + 21% IVA: 327,91 €
Inscripció als 4 Tallers: 942 € + 21% IVA: 1.139,82 €

 

Empreses associades:

Inscripció a 1 Taller: 190 € + 21% IVA: 229,90 €
Inscripció als 4 Tallers: 660 € + 21%: 798,60 €

 

Nombre mínim d'assistents per taller: 8


Política de cancel·lació
Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l'inici del taller, es retornarà el 75% de l'import.
Per a cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l'inici del taller, no es retornarà l'import.

 

Gestió de la Bonificació Fundae

amec pot gestionar la bonificació Fundae per a empreses associades participants en aquests tallers, per a això hem de disposar de la documentació necessària quinze dies abans de l'inici de curs. Sempre que Fundae autoritzi aquesta bonificació

 

Més informació

curs online

Eva Pahissa - epahissa@amec.es - Tel .: 934150422

s
' />
  • Som membres d'amec *

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2020 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png