Logo AMEC
Agenda
Del 21 de febrer de 2023 al 28 de març de 2023
Obert

De 10:00 a 12:30

14 de febrer de 2023

1250

750
online
Cicle de Marketing Digital per l'empresa industrial

ciclo marketing digital.png

 

En un món amb una presencialitat molt reduïda, l'acceleració de la transformació digital als departaments comercials i de vendes està sent espectacular. L'estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància durant l'últim any i el canal en línia ha estat clau per generar oportunitats de negoci.

 

El curs constarà de 4 mòduls:

1.- Posicionament orgànic en cercadors internacionals

En aquest primer curs del cicle de marketing digital desenvoluparem  un pla d'acció pas a pas per optimizar el vostre posicionamiento orgànic als cercadors i així  aconseguir  que potencials clients que buscan els nostres productes o serveis en diferents llocs del món ens trobin.

 

Dates: 21 i 23 de febrer

Horari: De 10:00 a 12:30

Online

 

 

2.-Com fer campanyes rendibles a Google Ads perquè  et trobin els teus potencials clients 

 

En aquest segon curs del cicle estudiarem la plataforma publicitària de Google y veurem com crear campanyes efectives que t'ajudin a generar oportunitats de negoci. Els canals digitals s'han convertit en un punt de recolzament clau per als departaments de vendes de moltes empreses industriale y els cercadors segueixen sent fundamentals a l'hora d'atraure clients potencials.

 

 

Dates: 28 de febrer i  2 de març

Horari: De 10:00 a 12:30

Online

 

3.- Com integrar les xarxes socials en l'estratègia de Màrqueting i comercial de l'empresa industrial

Les xarxes socials fa temps que s'han convertit en espais d'interacció entre professionals de el sector industrial. Moltes empreses ja treballen seva presència en mitjans socials incrementant la seva visibilitat, generant oportunitats de negoci i ampliant el seu abast comercial.

 

Dates: 14 i 16 de març

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

4.- Curs pràctic d'Analytics per a empreses industrials

En l'últim any l'activitat digital en els departaments de vendes i màrqueting s'ha incrementat notablement. Les accions de màrqueting digital han guanyat molta rellevància però som capaços de mesurar el rendiment i el retorn a la inversió?

 

Dates: 21 i 28 de març

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

Més informació

Lloc: Formació Online

Contacto: Raquel Pous - rpous@amec.es

Tens tota la informació i pots inscriure't al següent LINK

s

Inscripcions Marketing digital 

No et perdis un curs excepcional. Estem rebent moltes felicitacions. 

  • Aquest lloc està protegit amb reCAPTCHA i s'apliquen les Condicions i el servei de privacitat de Google.

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2022 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png
  • Logo ACCIÓ integrat vertical CAT 004.png