Logo AMEC
Agenda
Del 13 d'abril de 2023 al 4 de maig de 2023
Obert

De 09:00 a 12:00

6 d'abril de 2023

796

477
online
Expert: Abiwell
Gestió de conflicte i altres converses difícils

banner.png

 

Treballar en equip implica saber gestionar-se en la diversitat que constituïm. Les diferències d'interessos, punts de vista, maneres de viure les coses, ens generen malestar i ineficiències si les gestionem bé.

 

En aquest sentit, moltes de les converses que fem com a professionals són “converses difícils”, en què sentim incomoditat, ja que no sabem com fer-les de manera efectiva. De vegades perquè temem generar un conflicte o engrandir-ne un que ja està latent, de vegades perquè no volem perjudicar la relació amb els nostres interlocutors i altres vegades perquè la conversa ens afecta emocionalment.

 

En aquest curs:
• Coneixeràs les claus que intervenen en els conflictes i en altres converses difícils
• Desenvoluparàs de manera pautada l'assertivitat i l'empatia necessària per afrontar-les amb èxit.
• Disposaràs de models, pautes i eines específiques per abordar de manera efectiva cada tipus de conversa i amb cada tipologia de persona.
• Coneixeràs el teu propi estil de comunicació sota pressió.
• Entrenaràs les converses que consideres difícils i conflictives al teu entorn professional, fomentant:

 

        Confiança                  Responsabilitat             Compromís               Empoderament

 

Beneficis:

  • Disposar de les claus perquè una conversa de feedforward sigui una conversa productiva.
  • Reforçar el compromís i la responsabilitat dels professionals de l'empresa.
  • Desenvolupar competències per influir i coordinar-se per a la millora: escoltar i preguntar per comprendre, donar i rebre feedback, gestionar les emocions pròpies i dels altres, donar poder, comunicar amb assertivitat, generar confiança.
  • Dissoldre dinàmiques improductives.
  • Transformar-se en observadors més poderosos dels tres dominis de l'fenomen humà: llenguatge, corporalitat i emocionalitat.
  • Desplegar una cultura de feedback en l'Organització que permeti la millora contínua i el desenvolupament professional dels seus integrants
  • Utilitzar la millor estratègia per fer front als conflictes que es generen 

Més informació

Dates i horaris:13, 20 27 d'abril i 4 de maig de 9:00 a 12:00

Formació online
Eva Pahissa - epahissa@amec.es - Tel: 938077988

 

Tens tota la informació i pots inscriure't al següent LINK

s

Inscripcions Formació Gestió del conflicte i Converses difícils 

No et perdis un curs excepcional. Estem rebent moltes felicitacions. 

  • Aquest lloc està protegit amb reCAPTCHA i s'apliquen les Condicions i el servei de privacitat de Google.

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2022 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png
  • Logo ACCIÓ integrat vertical CAT 004.png