La complexitat de la internacionalització de les empreses passa cada cop més pel coneixement dels diferents interlocutors. Proveïdors, clients, inversors, l'accés a la innovació tecnològica i la gestió dels recursos humans propis requereix de forma creixent de més d'aptituds per a la gestió de diferents referents culturals.
La gestió del temps , com preparar un viatge i una reunió , les expectatives mútues de comportament , la jerarquia en la presa de decisions, la gestió de les emocions, el paper de la tradició i el col·lectiu, la influència de l'entorn en el comportament o la tipologia de pautes de consum i clients seran alguns dels punts que es tractaran en aquestes sessions.
Aquesta formació pretén donar les claus i el coneixement necessari per entendre i gestionar algunes de les principals cultures dels negocis actuals.
Així, aquesta formació està adreçada a l'empresa en la seva totalitat, i és d'interès tant per als departaments de recursos humans com per al departament comercial, internacional, proveïdors, direcció o relacions públiques.
Proposem 5 tallers als quals pots assistir a tots o als dels païssos del teu interès
Curs online
Raquel Pous - rpous@amec.es
Tens tota la informació i pots inscriure't al següent LINK