Logo AMEC
Agenda
Del 17 de maig de 2022 al 24 de maig de 2022
Obert

De 10:00 a 12:30

12 de maig de 2022

416

250
online
Curs pràctic de Google Analytics per a empreses industrials

ciclo marketing digital.png

 

En un món amb una presencialitat molt reduïda, l'acceleració de la transformació digital als departaments comercials i de vendes està sent espectacular. L'estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància durant l'últim any i el canal en línia ha estat clau per generar oportunitats de negoci.

 

 

 

Curs pràctic de Google Analytics per a empreses industrials

 

En l'últim any l'activitat digital en els departaments de vendes i màrqueting s'ha incrementat notablement. Les accions de màrqueting digital han guanyat molta rellevància però som capaços de mesurar el rendiment i el retorn a la inversió?

 

En aquest curs pràctic aprendrem a trobar, interpretar i personalitzar a Google Analytics aquelles mètriques més rellevants per a les empreses industrials. Treballarem amb un compte real i anirem descobrint l'eina per aconseguir prendre decisions fonamentades i optimitzar el rendiment del nostre pla de màrqueting digital.

 

Programa:

  • Com instal·lar correctament Google Analytics per recopilar les dades amb precisió.
  • L'estructura de Google Analytics: comptes, propietats i vistes.
  • La configuració dels objectius personalitzats per a webs d'empreses industrials.
  • Eines d'anàlisi a Google Analytics: segments, dimensions i filtres avançats.
  • Coneix el perfil dels visitants al panell d'audiència.
  • Analitza el rendiment del teu pla de màrqueting digital al panell d'adquisició.
  • Estudia el rendiment de la teva web i el comportament dels teus usuaris amb el panell de comportaments.
  • És rendible el teu pla de màrqueting digital? Al panell de conversions.

 

Dates: 17 i 24 de maig

Horari: de 10:00 a 12:30

online

 

 

 

Més informació

Lloc: Formació Online

Contacto: Raquel Pous - rpous@amec.es

 

Formador: Carles Revilla

 

Es llicenciat en negocis i màrqueting internacionals per l'ESCI-UPF i diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Carles és professor al màster de màrqueting industrial a EADA Business School i del màster de Digital Business d'EAE Business School, docent en programes d'emprenedoria del Tecnocampus de Mataró i col·labora amb diversos organismes i associacions empresarials com Barcelona Activa i amec.

s

Formulario Curs pràctic de Google Analytics 

  • Som membres d'amec amelec *

  • Aquest lloc està protegit amb reCAPTCHA i s'apliquen les Condicions i el servei de privacitat de Google.

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2020 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png
  • Logo ACCIÓ integrat vertical CAT 004.png