Logo AMEC
Agenda
Del 11 d'abril de 2023 al 18 de maig de 2023
Obert

4 d'abril de 2023

2321

1625
Marketing Industrial- Perque no és el mateix vendre als consumidors que a les empreses

marketing industrial banner.png

 

amec en col·laboració amb EADA organitza aquest programa sobre Màrqueting destinat a empreses industrials.

 

En aquesta formació coneixerem les particularitats del màrqueting industrial com a procés continu per identificar, crear, aportar i mantenir el valor necessari que permeti definir i assolir els objectius de vendes i rendibilitat en un moment com l'actual.

 

Compartirem l'enfocament estratègic i les operatives necessàries per minimitzar l'impacte de la pandèmia i adaptar-nos a l'entorn MEGA VUCA amb que conviurem a partir d'ara.

 

Dirigit a responsables o integrants del departament de Màrqueting, Caps de Venda o Directors Comercials, Gerents d'Empreses Industrials.

 

Continguts i dates

 Taller 1: IDENTIFICAR VALOR A MERCATS INDUSTRIALS - 11 i 13 d'abril

 

  • El pla de màrqueting industrial.
  • Objectius estratègics vs operatius.
  • Lanàlisi i la investigació de mercats industrials.
  • La gestió KAM com a exemple per reduir limpacte de lentorn actual.T

Taller 2: CREAR VALOR A MERCATS INDUSTRIALS - 18 i 20 d'abril

  • Consideracions prèvies i canvis davant d'un entorn VUCA
  • Estratègies genèriques i impacte en el model de negoci
  • Segmentació de clients al nou entorn
  • Definint o redefinint els nostres avantatges competitius.
  • Moment de posicionament o de reposicionament?
  • Proposta de valor actualitzada

Taller 3: APORTAR I MANTENIR VALOR A MERCATS INDUSTRIALS (I) - 25 i 27 d'abril

  • Productes i serveis diferenciats i valorats com palanquejar-los
  • Go to market; gestió de xarxes comercials i Distribució
  • Pricing Management
  • Captació vs fidelització a l'època de les videotrucades

Taller 4: MÀRQUETING DIGITAL PER A EQUIPS DE VENDES I NEGOCIS B2B - 2 i 4 de maig:

  • Conèixer els diferents models en línia per a entorns B2B. Aplicar les eines estratègiques per definir el tipus de projecte digital B2B més adequat segons les circumstàncies de cada empresa. Entendre les característiques pròpies del canal de venda en línia B2B. Valorar pros i contres de la implantació.
    Totes les tàctiques per generar visites a una web
  • Diferents maneres d'aprofitar el canal online al Departament Comercial: vendes i leads eCommerce:
    • El Funnel de Vendes d'un eCommerce
    • Com ha de ser una landing page a empreses de serveis/industrials
    • Bones pràctiques de botigues online B2B
  • Els processos de captació de leads i conversió a clients
    • El Funnel de Vendes d'una web en generar leads
    • Formes d'atreure trànsit a la web per convertir en leads
    • Formes per captar leads a la web
    • La gestió del lead
  • El màrqueting d'afiliació
  • Com mesurar si funciona: les KPI més importants per a botigues en línia i per a gestió de leads


Taller 5: APORTAR I MANTENIR VALOR EN MERCATS INDUSTRIALS (II) INBOUND MÀRQUETING EN UN MÓN SENSE PRESENCIALITAT - 9 i 11 de maig

  • L'acceleració de l'estratègia omnicanal a l'era Covid
  • L'auge dels marketplaces i l'ecommerce industrial el 2020
  • El customer journey b2b i els canals digitals on crear punts de contacte amb el teu client potencial
  • Com mesurar la rendibilitat de l'estratègia d'inbound marketing

Taller 6: QUANTIFICAR EL VALOR GENERAT - 16 i 18 de maig

  • El compte dexplotació i la rendibilitat.
  • Anàlisi de punt mort.
  • El cost del producte.

Més informació

Curs online

Raquel Pous - rpous@amec.es - Tel.: 934150422

 

Amb el millor professorat especialista en el Màrqueting Industrial.

 

INSCRIU-TE

s

Inscripcions Marketing Industrial 

No et perdis un curs excepcional. Estem rebent moltes felicitacions. 

  • Som membres d'amec *

  • Vull inscriure'm a tots els tallers

  • Inscripció a Identificar valor en mercats industrials

  • Inscripció a: Crear Valor en mercats industrials

  • Inscripció a: Aportar i mantenir valor en mercats industrials

  • Inscripció a: Marketing digital per a equips de vendes i negocis BtoB

  • Inscripció a: Aportar i mantenir valor en mercats industrials (II) Inbound Marketing

  • Inscripció a: Quantificar el valor generat

  • Aquest lloc està protegit amb reCAPTCHA i s'apliquen les Condicions i el servei de privacitat de Google.

  • * Camps obligatoris

NOTA LEGAL

 

Les dades recollides en aquest document s'utilitzaran en la forma i amb les limitacions que recull la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD). Les dades facilitades pels usuaris s'incorporaran a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable amec.

 


Inscripció realitzada correctament

© 2022 amec | Gran Via de les Corts Catalanes 684, Pral. 08010 Barcelona
  • BforPlanet.jpg
  • TheGlobalCompact.jpg
  • ITMA.jpg
  • Exportarparacrecer.jpg
  • icca.jpg
  • UNE.jpg
  • SEGELL-AGENTS-VERTICAL-SENSE-DATA.png
  • Logo ACCIÓ integrat vertical CAT 004.png