
amec en col·laboració amb EADA organitza aquest programa sobre Màrqueting destinat a empreses industrials.
En aquesta formació coneixerem les particularitats del màrqueting industrial com a procés continu per identificar, crear, aportar i mantenir el valor necessari que permeti definir i assolir els objectius de vendes i rendibilitat en un moment com l'actual.
Compartirem l'enfocament estratègic i les operatives necessàries per minimitzar l'impacte de la pandèmia i adaptar-nos a l'entorn MEGA VUCA amb que conviurem a partir d'ara.
Dirigit a responsables o integrants del departament de Màrqueting, Caps de Venda o Directors Comercials, Gerents d'Empreses Industrials.
Continguts i dates
Taller 1: IDENTIFICAR VALOR A MERCATS INDUSTRIALS - 11 i 13 d'abril
- El pla de màrqueting industrial.
- Objectius estratègics vs operatius.
- Lanàlisi i la investigació de mercats industrials.
- La gestió KAM com a exemple per reduir limpacte de lentorn actual.T
Taller 2: CREAR VALOR A MERCATS INDUSTRIALS - 18 i 20 d'abril
- Consideracions prèvies i canvis davant d'un entorn VUCA
- Estratègies genèriques i impacte en el model de negoci
- Segmentació de clients al nou entorn
- Definint o redefinint els nostres avantatges competitius.
- Moment de posicionament o de reposicionament?
- Proposta de valor actualitzada
Taller 3: APORTAR I MANTENIR VALOR A MERCATS INDUSTRIALS (I) - 25 i 27 d'abril
- Productes i serveis diferenciats i valorats com palanquejar-los
- Go to market; gestió de xarxes comercials i Distribució
- Pricing Management
- Captació vs fidelització a l'època de les videotrucades
Taller 4: MÀRQUETING DIGITAL PER A EQUIPS DE VENDES I NEGOCIS B2B - 2 i 4 de maig:
- Conèixer els diferents models en línia per a entorns B2B. Aplicar les eines estratègiques per definir el tipus de projecte digital B2B més adequat segons les circumstàncies de cada empresa. Entendre les característiques pròpies del canal de venda en línia B2B. Valorar pros i contres de la implantació.
Totes les tàctiques per generar visites a una web
- Diferents maneres d'aprofitar el canal online al Departament Comercial: vendes i leads eCommerce:
- El Funnel de Vendes d'un eCommerce
- Com ha de ser una landing page a empreses de serveis/industrials
- Bones pràctiques de botigues online B2B
- Els processos de captació de leads i conversió a clients
- El Funnel de Vendes d'una web en generar leads
- Formes d'atreure trànsit a la web per convertir en leads
- Formes per captar leads a la web
- La gestió del lead
- El màrqueting d'afiliació
- Com mesurar si funciona: les KPI més importants per a botigues en línia i per a gestió de leads
Taller 5: APORTAR I MANTENIR VALOR EN MERCATS INDUSTRIALS (II) INBOUND MÀRQUETING EN UN MÓN SENSE PRESENCIALITAT - 9 i 11 de maig
- L'acceleració de l'estratègia omnicanal a l'era Covid
- L'auge dels marketplaces i l'ecommerce industrial el 2020
- El customer journey b2b i els canals digitals on crear punts de contacte amb el teu client potencial
- Com mesurar la rendibilitat de l'estratègia d'inbound marketing
Taller 6: QUANTIFICAR EL VALOR GENERAT - 16 i 18 de maig
- El compte dexplotació i la rendibilitat.
- Anàlisi de punt mort.
- El cost del producte.
Més informació
Curs online
Raquel Pous - rpous@amec.es - Tel.: 934150422
Amb el millor professorat especialista en el Màrqueting Industrial.
INSCRIU-TE