El proper dia 20 de setembre de 2023, tindrà lloc l'Assemblea, jornada anual i Consell Directiu d'amec urbis, a la nostra seu amec: Gran Via de les Corts Catalanes, 684, Barcelona
Un any més volem que aquesta jornada representi el punt de trobada de les empreses membres d'amec urbis on parlarem d'informació d'interès del sector i impulsarem el networking entre les empreses. A més, cal destacar que aquest és un any especial, ja que en el marc de la jornada es votarà la renovació del Consell Directiu d'amec urbis.
Ordre del dia
11.00h: 1a convocatòria.
11:30h: 2a convocatòria i inici de la jornada.
11:30h: Benvinguda del president d'amec urbis, Francesc Martin.
11:35h: Presentació de nous membres i activitats 2022-2023.
12:00h: Presentació Colab (plataforma digital de col·laboració intel·ligent entre membres d'amec).
12:25h: Elecció del Consell Directiu d'amec urbis.
12:30h: “Central de Compres del Món Local – Associació Catalana de Municipis, la força del municipalisme”. On l'ACM ens presentarà aquesta eina d'adquisició centralitzada de productes i serveis que uneix més de 1100 ens públics catalans, i on poden accedir a la compra de maquinària tècnica, mobiliari urbà, punts de recàrrega, enllumenat públic, senyalització i pantalles informatives... La Central de Compres està en continu desenvolupament per afegir més productes i serveis d'interès per a ajuntaments, entitats comarcals i diputacions i ens explicaran els processos per accedir-hi.
13:30h: Dinar de cloenda networking.
A partir de les 14:30h, i per a aquelles persones triades per formar part del Consell, se celebrarà el nou Consell Directiu d'amec urbis amb el següent ordre del dia:
Més informació
Sessió presencial a la seu d'amec
20 de setembre - 11:00 primera convocatòria - 11:30 segona convocatòria
Contacte: Albert Mira - amira@amec.es