Gestió del conflicte i altres converses difícils
- Formació de 12 hores dividida en 4 sessions de 3 hores cadascuna
- Programa online (amb 40% de descompte per als membres d'amec i un 20% per als socis de DCA- digital catalonia Alliance)
Treballar en equip implica saber gestionar-se en la diversitat que constituïm. Les diferències d'interessos, punts de vista, maneres de viure les coses, ens generen malestar i ineficiències si les gestionem bé.
En aquest sentit, moltes de les converses que fem com a professionals són “converses difícils”, en què sentim incomoditat, ja que no sabem com fer-les de manera efectiva. De vegades perquè temem generar un conflicte o engrandir-ne un que ja està latent, de vegades perquè no volem perjudicar la relació amb els nostres interlocutors i altres vegades perquè la conversa ens afecta emocionalment.
En aquest curs:
• Coneixeràs les claus que intervenen en els conflictes i en altres converses difícils
• Desenvoluparàs de manera pautada l'assertivitat i l'empatia necessària per afrontar-les amb èxit.
• Disposaràs de models, pautes i eines específiques per abordar de manera efectiva cada tipus de conversa i amb cada tipologia de persona.
• Coneixeràs el teu propi estil de comunicació sota pressió.
• Entrenaràs les converses que consideres difícils i conflictives al teu entorn professional, fomentant:
Confiança Responsabilitat Compromís Empoderament
T'interessa? Pots enviar un correu a epahissa@amec.es