Les missions empresarials són viatges organitzats a un país d'interès comercial per a les nostres empreses. Preparem l'expedició a destinació i tanquem una valuosa agenda de contactes amb els perfils definits per les nostres empreses, ja siguin compradors, importadors i distribuïdors, prescriptors o contactes institucionals, per a la celebració de reunions B2B en un únic lloc i un espai de temps curt. L'objectiu d'aquestes visites és fer trobades directes amb clients potencials en els mercats clau.
amec coordina tot el procés i l'agenda de contactes. A més, en cas que hi hagi alguna ajuda oficial per a aquest tipus d'incursions comercials, amec la comunicarà als seus membres i la tramitarà.
La nostra àmplia xarxa de contactes amb les institucions dels països que visitem i les seves organitzacions empresarials ens permet relacionar-nos amb els actors de més interès per als nostres membres i tancar trobades focalitzades en conèixer el mercat i les seves oportunitats, contactar amb nous clients potencials i apropar les nostres empreses a la venda. La nostra Xarxa internacional és part fonamental en el desenvolupament d'aquesta feina. Amb presència a 38 països, està adequadament relacionada amb tots els agents, disposa dels contactes estratègics i s'encarrega d'obrir les portes a les nostres empreses en el país de destinació. amec posa d'aquesta manera a disposició dels seus membres el seu ampli ecosistema, una valuosa xarxa de relacions que permet a tota la comunitat nodrir-se i créixer junts.
D'altra banda, el nostre Observatori s'encarrega de dur a terme una feina profunda de prospectiva de mercats que permet disposar d'informació valuosa de destinacions clau, així com detectar quins països poden ser interessants en un futur pròxim per a un sector en concret. Aquesta informació resulta clau per organitzar les missions i posar el focus en nous països que poden ser una nova destinació d'interès per a les nostres empreses.