Formació: Màrqueting digital: Posicionament orgànic a cercadors per a empreses industrials SEO i SEM

Per què no te la pots perdre?

L’acceleració de la transformació digital als departaments comercials i de vendes està sent espectacular. L’estratègia digital de les empreses industrials ha guanyat molta rellevància durant els últims anys i el canal online ha estat clau per generar oportunitats de negoci.

Apunta't a la Formació en posicionament SEO i SEM!

A qui va dirigida?

1.- Posicionament orgànic a cercadors per a empreses industrials (SEO)

En aquesta formació desenvoluparem un pla d’acció pas a pas per optimitzar el vostre posicionament orgànic als cercadors i així aconseguir que potencials clients que busquen els vostres productes o serveis a diferents llocs del món us trobin.

Programa

    • El SEO en el marc del pla de màrqueting digital i comercial de la teva empresa.
    • Entenent l’algoritme secret dels cercadors.
    • Com fer una auditoria general SEO de la teva web.
    • Eines per descobrir com cerca el teu client potencial i que està fent la teva competència.
    • Els criteris per seleccionar les paraules clau en què seràs més competitiu.
    • Eines d’intel·ligència artificial amb enfocament a SEO.
    • Onsite SEO: l’optimització interna de les teves pàgines mitjançant la prominència i la densitat de keywords.
    • Offsite SEO: Factors externs i link building.
    • El posicionament local: com aconseguir que et trobin els que et busquen a prop teu.
    • El SEO més enllà dels cercadors clàssics.

2.- Com fer campanyes rendibles a Google Ads perquè et trobin els teus clients potencials (SEM)

En aquesta formació estudiarem la plataforma publicitària de Google i veurem com crear campanyes efectives que ajudin a generar oportunitats de negoci. Els canals digitals han esdevingut un punt de suport clau per als departaments de vendes de moltes empreses industrials i els cercadors continuen sent fonamentals a l’hora d’atreure clients potencials.

La competència és cada vegada més gran i sovint no n’hi ha prou amb un bon posicionament orgànic. Google Ads ens permetrà aconseguir les posicions més altes als resultats de cerca quan els nostres clients potencials ens busquin a qualsevol lloc del món.

A més, a través de Google Ads podrem fer campanyes de vídeo a Youtube, promocionar productes d’un comerç electrònic b2b o publicitat gràfica en mitjans digitals.

Programa :

    • La publicitat a cercadors en el marc del teu pla de màrqueting i comercial.
    • Configuració i estructura d’un compte de Google Ads.
    • Els diferents tipus de campanyes.
    • Quant hem d’invertir? Calcula la rendibilitat de les campanyes.
    • La selecció de paraules clau a les campanyes de cerca.
    • Com utilitzar AIPRM for ChatGPT per a les campanyes de Google Ads.
    • Seleccioneu la concordança de paraules adequada per a les vostres campanyes.
    • Els diferents tipus danuncis de textos i les extensions.
    • El Quality Score: com aconseguir la major qualitat a les teves campanyes perquè et surtin més barates.
    • Com fer una campanya de bàners a la xarxa de Display
    • Els diferents criteris de segmentació en una campanya de Display
    • Introducció a les campanyes de google shopping i de vídeo

Ponent

Carles Revilla

Carles Revilla

Llicenciat en negocis i màrqueting internacionals per ESCI-UPF i diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Professor al màster de màrqueting industrial a EADA Business School i del màster de Digital Business d'EAE Business School, docent en programes d'emprenedoria del Tecnocampus de Mataró

Fitxa tècnica

Les empreses membres d’amec disposen d’un 40% de descompte en el preu i un 20% de descompte per a socis d’Ascamm i de l’AER

Empreses no membre:

  • Inscripció a 1 mòdul: 500€ + 21%IVA
  • Inscripció als 2 mòduls: 800€+21% ​​IVA

Empreses membre d’amec:

  • Inscripció a 1 mòdulo: 295€ + 21% IVA
  • Inscripció als 2 mòduls: 480€ + 21% IVA

Empreses membres d’Ascamm i de l’AER:

  • Inscripció a 1 mòdul: 400€ + 21% IVA
  • Inscripció als 2 mòduls: 640€ + 21% IVA

IVA Nombre mínim d’assistents per taller: 8

amec no gestionarà la bonificació fonamentada en aquesta formació.

Tens alguna pregunta? envia un correu a Eva Pahissa – epahissa@amec.es

This site is registered on wpml.org as a development site.