Gestió del temps a la pime
La gestió del temps a la pime
- Formació de 8 hores dividida en 2 sessions de 4 hores cadascuna
- Programa online (amb 40% de descompte per als membres d’amec)
Ets una pime?
A les petites empreses, en què les persones han de realitzar tasques molt diverses i jugar diferents rols, la gestió del temps individual de cada treballador, és fonamental. Optimitzar la jornada de treball, gestionar les interferències i interrupcions, prioritzar tasques i activitats, donar caça i captura als lladres del temps, seran qüestions crítiques per aconseguir ser més productius.
T’interessa? Reserva la teva plaça enviant un mail a epahissa@amec.es
Dirigida a:
Formació especialment adreçada a qualsevol professional d’empreses que, per la seva mida, han de fer tasques molt diverses i han de jugar diversos rols.
Els coneixements, eines i experiències adquirides i/o compartides permetran als assistents la millora de la productivitat.
Quins beneficis obtindrem
- Entendre la utilitat i la importància de la planificació del treball
- Identificar les nostres creences i les pautes de comportament al respecte
- Aprendre a fixar fites i objectius
- amec no gestionará la bonificació fundae en aquest curs.
- Optimitzar el temps de treball i focalitzar el temps en allò
- que és important Conèixer mètodes i eines per organitzar i per prioritzar tasques Augmentar l’eficàcia i l’eficiència pròpia i la de l’equip
- Gestió de les eines de productivitat personal i col·laboratives on line
Contingut del Programa
- Gestió integral del temps i lideratge de la vida professional (i personal)
- Planificació: programació i priorització d’objectius, tasques i activitats. Gestió d’agenda, llista de tasques i notes.
- Execució de la planificació: desviacions i lladres del temps vs autosabotatge. Treball focalitzat per a la reducció dràstica de les distraccions i els imprevistos
- Actituds emocionals i relacionals negatives que generen una mala gestió del temps amb un mateix i en relació amb els altres (proveïdors, col·laboradors, caps).
- Gestió òptima del correu electrònic, trucades i reunions (en línia)
- Desenvolupament d’un pla d’acció de millora en la productivitat i la gestió del temps
El curs combina formació teòrica sobre conceptes i eines de la productivitat i dinàmiques i activitats pràctiques d’implantació que ajuden a comprendre de manera divertida i amena la filosofia de treball.
Aquesta combinació d’elements pedagògics permet l’assimilació dels conceptes i la seva posterior i immediata aplicació al lloc de treball. Per aquest motiu, el formador aportarà els continguts i la seva transmissió, però provocarà sobretot la reflexió, el debat i l’intercanvi d’experiències.
Formadora
Iñaki Bustinduy
Iñaki Bustinduy
Fitxa tècnica del programa
Les empreses membres d’amec tenen un 40% de descompte en el preu
Membres d’amec: 301€ + 21% IVA
Empreses no membres: 502€ + 21% IVA
Nombre mínim d’assistents: 7
Política de cancel·lació
Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.
Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.
amec no gestionará la bonificació fundae en aquest curs.
Tens alguna pregunta? contacta amb: – epahissa@amec.es