Com promocionar productes en mercats internacionals amb intel·ligència artificial

Per què no te la pots perdre?

Els models LLM (Large Language Models) de la IA han revolucionat la creació de contingut i les estratègies de màrqueting digital internacional, facilitant enormement el desenvolupament d’accions adaptades a mercats internacionals.

Aquestes eines permeten generar anuncis, imatges, vídeos, textos i estratègies multilingües amb gran precisió i eficiència, i es converteixen en aliades essencials per a les empreses que volen promoure els seus productes globalment.

Això no obstant, l’ús d’aquestes tecnologies també presenta desafiaments, com ara la necessitat d’ajustar els continguts a les particularitats culturals, idiomàtiques i de consum de cada mercat objectiu.

En aquest curs s‟establirà una metodologia pràctica per dissenyar i executar accions de promoció internacional omnicanal amb l‟ajuda d‟eines d‟Intel·ligència Artificial.

Apunta't a la formació: Com promocionar productes a mercats internacionals amb intel·ligència artificial!

D'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en aquest formulari seran objecte de tractament per part d'AMEC amb la finalitat de posar-nos en contacte amb vostè i oferir una resposta a les consultes plantejades per mitjà del present formulari. La base legal per al tractament de les vostres dades és el vostre consentiment, el desenvolupament de mesures precontractuals o contractuals, el compliment d'obligacions legals i/o l'interès legítim d'AMEC. Es podran exercir els drets daccés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a ladreça amec@amec.es. En tot cas, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legalment o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de linteressat. No es fa cessió de les dades recollides, excepte per obligació legal o cessions autoritzades per llei. Preguem, comuniqueu de forma immediata a amec@amec.es qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació amb les dades que ens heu proporcionat, a fi que aquestes responguin amb veracitat a la vostra situació personal en tot moment.

A qui va dirigida?

Programa :

ANÀLISI, ESTRATÈGIA I APLICACIÓ

    • Metodologia d’anàlisi competitiva, de l’empresa, el sector i el client utilitzant els LLM d’IA com GPT o Perplexity, per identificar tendències i competència.
    • Determinació de lestratègia dentrada pels canals digitals i aplicació al suport web. Ús d’eines d’IA de generació de landings pages, com ara GetResponse.

 

ACCIONS DE MÀRQUETING INTERNACIONAL

    • Visió general de les accions de màrqueting internacional omnicanal (on/off).
    • Planificació de les estratègies de màrqueting internacional off-line, com ara la participació en fires o esdeveniments, utilitzant eines IA en el procés.
    • Determinació de les estratègies de posicionament orgànic (SEO) internacional i campanyes als cercadors (SEM), descobrint eines IA de generació de continguts i anuncis.
    • Estratègia daccions de SMM a nivell internacional. Eines d’IA de planificació d’imatges, veu, vídeos que acompanyin la creativitat de les accions a les xarxes socials, com Canva, DALL-E, Invideo.

 

Metodologia:
· Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb l’assistent.
· S’utilitzarà el mètode del cas en les aplicacions pràctiques reals.

Ponent

Sergio Maestre

Sergio Maestre

Director de REEXPORTA LEVANTE, realitza tasques específiques sobre la creació d'estratègies en línia per a empreses exportadores. Consultor homologat per a serveis docents per EOI i ICEX Next, consultor del Programa Expornet - Tutoria de Màrqueting Digital Internacional d'IVACE Internacional i membre qualificat de Google Ads. Imparteix cursos i seminaris de formació en comerç exterior i en internacionalització i internet.

Fitxa tècnica

Les empreses membres d’Amec disposen d’un 40% de descompte en el preu i un 20% de descompte per a les empreses sòcies de l’AER i Ascamm.

  • Preu membres amec : 350€ + IVA
  • Preu membres de l´AER / Ascamm: 460€ +IVA
  • Preu empreses no membre: 580€ + IVA

Nombre mínim d’assistents: 7

Aquesta formació pot ser bonificada per Fundae. Sol·licita’ns la documentació per poder-la bonificar

Tens alguna pregunta? envia un correu a Eva Pahissa – epahissa@amec.es