Els models LLM (Large Language Models) de la IA han revolucionat la creació de contingut i les estratègies de màrqueting digital internacional, facilitant enormement el desenvolupament d’accions adaptades a mercats internacionals.
Aquestes eines permeten generar anuncis, imatges, vídeos, textos i estratègies multilingües amb gran precisió i eficiència, i es converteixen en aliades essencials per a les empreses que volen promoure els seus productes globalment.
Això no obstant, l’ús d’aquestes tecnologies també presenta desafiaments, com ara la necessitat d’ajustar els continguts a les particularitats culturals, idiomàtiques i de consum de cada mercat objectiu.
En aquest curs s‟establirà una metodologia pràctica per dissenyar i executar accions de promoció internacional omnicanal amb l‟ajuda d‟eines d‟Intel·ligència Artificial.
ANÀLISI, ESTRATÈGIA I APLICACIÓ
ACCIONS DE MÀRQUETING INTERNACIONAL
Metodologia:
· Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb l’assistent.
· S’utilitzarà el mètode del cas en les aplicacions pràctiques reals.
Les empreses membres d’Amec disposen d’un 40% de descompte en el preu i un 20% de descompte per a les empreses sòcies de l’AER i Ascamm.
Nombre mínim d’assistents: 7
Aquesta formació pot ser bonificada per Fundae. Sol·licita’ns la documentació per poder-la bonificar
Tens alguna pregunta? envia un correu a Eva Pahissa – epahissa@amec.es