Curs – Identitat i Comunicació de Marca per a empreses industrials B2B
Identitat i Comunicació de Marca per a empreses industrials B2B
Noves dates 2024!
2 de febrer de 9.30 a 11.30h
9 de febrer de 9.30 a 12.30h
16 de febrer de 9.30 a 12.30h
23 de febrer de 9.30 a 11.30h
Formació de 10 hores
Programa en línia (amb 40% de descompte per als membres de amec i 20% de descompte per als membres de la AER)
L’economia de l’atenció, els mercats globals, la veloç innovació, fan que les empreses i marques hagin de moure’s en un context que és canviant i volàtil, en el qual aconseguir atreure i construir relacions estables amb el públic objectiu, és clau. Només així és possible mantenir la rellevància i construir una presència i visibilitat estable, que sigui una constant en el context canviant, i que alhora tingui capacitat d’adaptació per a continuar connectant amb els públics.
El mercat industrial, a més, pot estar extremadament saturat, amb diferents empreses que ofereixen serveis i capacitats similars. Enfront d’això, el posicionament diferencial, la rellevància així com la reputació de marca, són imprescindibles per a existir en la ment dels nostres públics objectius.
Com es construeix una percepció de marca atractiva, de confiança i solvent? Com es comunica i
aconsegueix als públics?
T’interessa? inscriu-te emplenant el formulari del final d’aquesta pàgina
Els objectius d'aquesta formació són:
-
- Entendre el context actual i a futur, la importància del brànding i adquirir coneixements per a construir un posicionament diferencial de marca/empresa clar, sòlid i amb recorregut.
- Adquirir els coneixements bàsics per a dissenyar una estratègia de comunicació de la marca: brànding.
- Planificar i executar una estrategia de comunicació de la marca. Com. En quins canals. Amb quins recursos. En quins temps.
- Alinear de manera coherent l’estratègia de comunicació en tots els canals i punts de contacte amb el prospect o client.
- Adquirir coneixements bàsics per a realitzar un seguiment del brànding i obtenir learnings que permetin iterar les estratègies.
Quines habilitats obtindrem
-
-
- Capacitat per a conceptualitzar
- Integrar els coneixements i enfrontar-se a la complexitat del brànding
- Analitzar i aplicar coneixements específics en la resolució de problemes en la comunicació de la marca
- Visió transversal de la comunicació de marca
- Valorar els recursos necessaris per a abordar un projecte de comunicació de marca (brànding)
-
Contingut de la formació
Mòdul 1: Introducció a la identitat de marca
- Què és, objectius.
- Importància de la identitat de marca en un entorn B2B
- Elements clau
- Com construir una sòlida
identitat de marca i experiència de marca : Brand consistency
Mòdul 2: Comunicació de marca: Brànding
- Què és
- Diferències entre comunicació de marca B2C i B2B
- Per què és essencial en un entorn B2B
- Posicionament i rellevància
Mòdul 3: Estratègies de comunicació de marca
- Estratègies de comunicació efectives
- Adaptació al context B2B
- Casos d’èxit
Mòdul 4: Canals i eines per a la comunicació de marca
- Selecció de canals tradicionals i digitals adequats
- Ús estratègic de cada canal.
- Com aprofitar fires i esdeveniments sectorials
Mòdul 5: Estratègia de continguts
- Importància de la creació i distribució de contingut
- Estratègies Lead Nurturing. El Customer Journey.
- Tipus de continguts efectius en B2B
- Com desenvolupar una estratègia de contingut coherent
Mòdul 6: Pla de continguts i calendarització
- Creació del pla de continguts
- Organització i calendarizatció de les comunicacions / publicacions
- Coordinació entre equips: màrqueting i vendes
Mòdul 7: Mesurament i avaluació del brànding
- Definició de KPI’s rellevants
- Eines d’anàlisis per a avaluar el brànding
- Interpretació de resultats i ajustos en l’estratègia
Formadora
Iolanda Mora
Fitxa tècnica del programa
Les empreses membre de amec disposen d’un 40% de descompte en el preu i els membres de la AER un 20%)
Membres de amec: 395+21% IVA
Empreses sòcies de la AER: 525+21% IVA
Empreses no membre: 658 +21% IVA
Nombre mínim d’assistents: 7
Política de cancel·lació:
Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.
Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.
amec no gestionarà la bonificació fundae per a aquesta formació
Tens alguna pregunta? contacta amb Raquel Pous – rpous@amec.es