Curs – Identitat i Comunicació de Marca per a empreses industrials B2B

Identitat i Comunicació de Marca per a empreses industrials B2B

Noves dates 2024!

2 de febrer de 9.30 a 11.30h

9 de febrer de 9.30 a 12.30h

16 de febrer de 9.30 a 12.30h

23 de febrer de 9.30 a 11.30h

Formació de 10 hores
Programa en línia (amb 40% de descompte per als membres de amec i 20% de descompte per als membres de la AER)
L’economia de l’atenció, els mercats globals, la veloç innovació, fan que les empreses i marques hagin de moure’s en un context que és canviant i volàtil, en el qual aconseguir atreure i construir relacions estables amb el públic objectiu, és clau. Només així és possible mantenir la rellevància i construir una presència i visibilitat estable, que sigui una constant en el context canviant, i que alhora tingui capacitat d’adaptació per a continuar connectant amb els públics.

El mercat industrial, a més, pot estar extremadament saturat, amb diferents empreses que ofereixen serveis i capacitats similars. Enfront d’això, el posicionament diferencial, la rellevància així com la reputació de marca, són imprescindibles per a existir en la ment dels nostres públics objectius.

Com es construeix una percepció de marca atractiva, de confiança i solvent? Com es comunica i
aconsegueix als públics?

T’interessa? inscriu-te emplenant el formulari del final d’aquesta pàgina

Els objectius d'aquesta formació són:

    • Entendre el context actual i a futur, la importància del brànding i adquirir coneixements per a construir un posicionament diferencial de marca/empresa clar, sòlid i amb recorregut.
    • Adquirir els coneixements bàsics per a dissenyar una estratègia de comunicació de la marca: brànding.
    • Planificar i executar una estrategia de comunicació de la marca. Com. En quins canals. Amb quins recursos. En quins temps.
    • Alinear de manera coherent l’estratègia de comunicació en tots els canals i punts de contacte amb el prospect o client.
    • Adquirir coneixements bàsics per a realitzar un seguiment del brànding i obtenir learnings que permetin iterar les estratègies.

Quines habilitats obtindrem

      • Capacitat per a conceptualitzar
      • Integrar els coneixements i enfrontar-se a la complexitat del brànding
      • Analitzar i aplicar coneixements específics en la resolució de problemes en la comunicació de la marca
      • Visió transversal de la comunicació de marca
      • Valorar els recursos necessaris per a abordar un projecte de comunicació de marca (brànding)

Contingut de la formació

Mòdul 1: Introducció a la identitat de marca

  • Què és, objectius.
  • Importància de la identitat de marca en un entorn B2B
  • Elements clau
  • Com construir una sòlida
    identitat de marca i experiència de marca : Brand consistency

Mòdul 2: Comunicació de marca: Brànding

  • Què és
  • Diferències entre comunicació de marca B2C i B2B
  • Per què és essencial en un entorn B2B
  • Posicionament i rellevància

Mòdul 3: Estratègies de comunicació de marca

  • Estratègies de comunicació efectives
  • Adaptació al context B2B
  • Casos d’èxit

Mòdul 4: Canals i eines per a la comunicació de marca

  • Selecció de canals tradicionals i digitals adequats
  • Ús estratègic de cada canal.
  • Com aprofitar fires i esdeveniments sectorials

Mòdul 5: Estratègia de continguts

  • Importància de la creació i distribució de contingut
  • Estratègies Lead Nurturing. El Customer Journey.
  • Tipus de continguts efectius en B2B
  • Com desenvolupar una estratègia de contingut coherent

Mòdul 6: Pla de continguts i calendarització

  • Creació del pla de continguts
  • Organització i calendarizatció de les comunicacions / publicacions
  • Coordinació entre equips: màrqueting i vendes

Mòdul 7: Mesurament i avaluació del brànding

  • Definició de KPI’s rellevants
  • Eines d’anàlisis per a avaluar el brànding
  • Interpretació de resultats i ajustos en l’estratègia

Formadora

Iolanda Mora

Directora creativa, brand narrative chief i creadora de continguts. Amb una trajectòria professional de més de 20 anys en agències de publicitat ATL, BTL i agències interactives. En els últims anys, treballant en i per a departaments de comunicació i màrqueting de marques, en l'àmbit de la comunicació i continguts de marca per a mercats globals. Experiència en conceptualització creativa, copywriting, direcció estratègica - creativa, estratègia i gestió de continguts, estratègia de marca i estratègia de comunicació global 360.

Fitxa tècnica del programa

Les empreses membre de amec disposen d’un 40% de descompte en el preu i els membres de la AER un 20%)

Membres de amec: 395+21% IVA

Empreses sòcies de la AER: 525+21% IVA

Empreses no membre: 658 +21% IVA

Nombre mínim d’assistents: 7

Política de cancel·lació:

Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.

Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.

amec no gestionarà la bonificació fundae per a aquesta formació

Tens alguna pregunta? contacta amb Raquel Pous – rpous@amec.es

Inscriu-te a la formació Identitat de marca i comunicació de marca

This site is registered on wpml.org as a development site.