Actividades

English Workshops – Dynamic Presentations

,

http://www.amec.es/wp-content/uploads/2019/12/banner.png

Lugar: amec

Contacto: Eva Pahissa - Telf.: 934 150 422 -epahissa@amec.es

This program is aimed at people who make presentations to colleagues, clients or business partners in meetings or conventions;  marketing managers, finance managers, general managers, project or product managers, sales professionals, scientists and technicians, human resources professionals, IT managers, supply chain professionals and purchasing teams, for example.

Este programa está dirigido a personas que realizan presentaciones a sus colegas, clientes o socios en reuniones o convenciones; directores de marketing, directores financieros, gerentes generales, gerentes de proyectos o productos, los profesionales de ventas, científicos y técnicos, profesionales de recursos humanos, jefes de informática, profesionales de la cadena de suministro y de compras, por ejemplo.

Unsure if your level of English will be too high or too low? Just contact us.  Si no estás seguro de tu nivel de Inglés, Contacta con nosotros.

Objective

Provide the key techniques and skills necessary to help people to prepare and deliver successful presentations.

Improve the confidence and practical ability of attendees to present ideas, projects and information with clarity and impact in international business settings.

Course content

  • Introducing yourself in 10 SECONDS – Elevator speech
  • How to ENGAGE your audience in the FIRST 2 minutes and why it is IMPORTANT.
  • When should you give your MESSAGE? Why?
  • How do you KEEP the ATTENTION of an audience?
  • How do you CONNECT with EVERYONE in the audience?
  • How to REDUCE your preparation TIME by at least 25%.
  • How to finish WITH IMPACT so that people remember YOU AND YOUR MESSAGE.
  • Why you need RHETORICAL techniques.
  • Posture, Poise and Presence influence your communication

Methodology

Brief didactic presentations, small group discussions, role play practice, language practice.

Individual follow up

During the period following this workshop, we strongly recommend coaching support to consolidate the workshop learnings by preparing and rehearsing future presentations.

DURACIÓN

8 horas divididas en dos sesiones de 4 horas cada una.

FECHA Y LUGAR

amec – Barcelona. Gran Vía de les Corts Catalanes, 684.

20 de Febrero  de 2020 y 12 de Marzo de 2020

De 15:00h a 19:00h cada sesión.

IMPORTE DEL TALLER:

Las empresas asociadas tienen un 50% de descuento en el precio

470 € + 21% IVA =568.7€ empresas asociadas a amec

940 € + 21% IVA= 1137.4€ empresas no asociadas.

Número mínimo de asistentes: 7

 Política de cancelación:

Para cancelaciones realizadas durante los 30 días antes del inicio del taller, se devolverá el 75% del importe.

Para cancelaciones realizadas durante los 15 días antes del inicio del taller, no se devolverá el importe.

GESTIÓN DE LA BONIFICACIÓN FUNDAE

amec puede gestionar la bonificación Fundae para empresas asociadas participantes en estos talleres, para ello debemos disponer de la documentación necesaria antes del 4 de febrero.

MÁS INFORMACIÓN:

Eva Pahissa – epahissa@amec.es – Tel.: 934150422

 

Inscríbete

 

 

 

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies

ACEPTAR